Praha vai Budabest toukokuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on Budapest, kovalla P:llä.

Kumpikaan ei ole huono vaihtoehto. Budapestissä on kauniimpia naisia, mutta taas kaupunkina Praha on hienompi.

Ei ole Sagasta kokemusta, koska olen aina ostanut lennot ja hotellin suoraan netistä. Ei Eurooppalaiseen kaupunkilomaan kannata matkatoimistoa sotkea.

Muakin kiinnostaa!

Itse olen myös sen kannalla, että osta halvat lennot itse netistä ja buukkaa hotelli itse. Pääset huomattavasti halvemmalla.

Mutta olen noita samoja kaupunkeja pyöritellyt mielessäni. Kumpaan kannattaisi ensin lähteä käymään?

Kummassakaan en ole vielä ollut, mutta kallistuisin itse Prahaan. Samaa mieltä muiden vastaajien kanssa, että netistä lennot ja hotellit. Itse käytän eniten hotellin valintaan Booking.comia ja lennot vertailen Poptravel.fi-sivustolta, tai halvatlennot.com.
Ollaan menossa kaupunkilomalle keväällä, ja kyseinen matka olisi maksanut matkatoimiston kautta 1500 euroa, ja nyt päästään 730 eurolla, 3 vrk , lennot + hotelli.

no katselin lentoja netistä ei sen halvemmaksi tulisi kun ostan paketin sagamatkoilta.osassa oli välilaskuja 2h lento kestäisi 7h ei kiitos..
mutta täytyy viälä katsella..onko 520€ matka kallis 3yötä prahaan?

juu kirjoitin Budapestin väärin mutta ei kiinnosta pulgaaria..

Yhteistyössä