PPH oli meikannut lapseni kun menin hakemaan

  • Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti
järkyttynyt
oli luomivärit, huulipunat, kajalit, ripsarit, puuterit, poskipunat, kynsilakka!!! Kaikki aikuisten normimeikkejä. Tyttö tuli ilosena esittelemään naamaansa, niin en kehdannut alkaa siinä kommentoimaan pph:lle suoraan. Sanoin vaan että aha, ne pestään kyllä heti pois ennen ku mennään mihinkään. Pph sano että peskää vasta illalla, lapsi on niin innoissaan. Mukula näytti prostituoidulta, 4 vuotias!!! Millä mä noi kynsilakatkin otan pois kun ei ole kynsilakanpoistoainetta!!! :(
Jäi kauppareissu sitten tekemättä, ei tuollasta lasta voi kauppaan viedä, olis tällä palstalla heti isot otsikot ellei muuta.
 
ella
Vähän huumorintajua :D Tyttö on varmaan ihan innoissaan, kun sai kokeilla. Kaveriani mietitytti kovasti, sopiiko lakata 2-vuotiaan kynnet, kun kovasti itse halusi. No lakkasihan tuo ja kyseessä oli poika eli varmasti on muut mammat katsoneet pahalla :D Mutta mitä sitten?
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mä olisin jutellut heti pph:n kanssa, lähettänyt vielä vaikka lapsen hetkeksi leikkimään.
Minä olisin kanssa kyllä asiallisesti sanonut, että meidän lasta ei tarvis meikata. Varsinkaan toisen meikeillä, ei niitä meikkejä kuten ripsivärejä sais samaa käyttää missään nimessä jo hygienia syistä.

Sitten olisin ehdottanut vaikka kasvomaalien käyttöä jatkossa jos haluavat maalailla naamoja. Voisin vaikka tarjoutua tuomaan sellaiset käyttöön. Tuon ikäisille lapsille kukat tai autot poskeen olis paljon hauskempaa, tai nallen tai hämähäkkimiehen naamio...
 
järkyttynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se nyt muka niin vakavaa?
Ilmeisesti ei sun mielestä. Mua kyllä harmitti että jäi kauppareissu tekemättä tuon takia. Sitäpaitsi mun mielestä aikuisten meikit ei sovi lapsille, onhan niissä kaikkia myrkkyjä jne. Hoitaja ois voinut vähän ajatella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mä olisin jutellut heti pph:n kanssa, lähettänyt vielä vaikka lapsen hetkeksi leikkimään.
Minä olisin kanssa kyllä asiallisesti sanonut, että meidän lasta ei tarvis meikata. Varsinkaan toisen meikeillä, ei niitä meikkejä kuten ripsivärejä sais samaa käyttää missään nimessä jo hygienia syistä.

Sitten olisin ehdottanut vaikka kasvomaalien käyttöä jatkossa jos haluavat maalailla naamoja. Voisin vaikka tarjoutua tuomaan sellaiset käyttöön. Tuon ikäisille lapsille kukat tai autot poskeen olis paljon hauskempaa, tai nallen tai hämähäkkimiehen naamio...
Peesaan tätä. Lapsille lasten naamiot ja aikuisille aikuisten. Itsekään en koskaan lainaa omia meikkejäni - tai lainaa muilta - juuri hygieniasyistä. Tulee niin helposti tulehdus silmään mulle.
 
vieras
mä olisin kyllä järkyttynyt.ei tuollainen kuulu hoitoon..kotona ihan jees,itse meikkailen paljon kanssa ja tottakai lasten kanssa välillä,mutta että hoitopaikassa?! ja todellakaan ei kauppaan meikatun lapsen kanssa,sossutantat ja valkotakkiset pian ovella!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onko se nyt muka niin vakavaa?
Ilmeisesti ei sun mielestä. Mua kyllä harmitti että jäi kauppareissu tekemättä tuon takia. Sitäpaitsi mun mielestä aikuisten meikit ei sovi lapsille, onhan niissä kaikkia myrkkyjä jne. Hoitaja ois voinut vähän ajatella.
No voi voi, en jaksa tajuta, että kaikki on niin vakavaa ja että niin kauheesti harmittaa. Ei se tee ainakaan elämästä mitään helppoa.
 
järkyttynyt
Alkuperäinen kirjoittaja entinen pph:
kai sitä voi leikkiä. ja jos tyttö oli mielissään. niin mitä se haittaa. ei lapsesta huoraa saa millään. kaikista pikku asioista valitat.
No katotaan mitä oot ite mieltä jos sun lapsi on laitettu tuksuksi kun meet hakemaan sitä hoidosta, oisko kivaa oisko!!!
 
järkyttynyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olisin kyllä järkyttynyt.ei tuollainen kuulu hoitoon..kotona ihan jees,itse meikkailen paljon kanssa ja tottakai lasten kanssa välillä,mutta että hoitopaikassa?! ja todellakaan ei kauppaan meikatun lapsen kanssa,sossutantat ja valkotakkiset pian ovella!
Mutta ilmeisesti olemme nipoja, jos palstaan on uskominen. :(
Nyt lapsi ei anna mun pestä tota sontaa pois, se on sitten huutokonsertti ennen nukkumaan menoa luvassa kun noi tosiaankin lähtee sen naamasta.
 
fbfb
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja entinen pph:
kai sitä voi leikkiä. ja jos tyttö oli mielissään. niin mitä se haittaa. ei lapsesta huoraa saa millään. kaikista pikku asioista valitat.
No katotaan mitä oot ite mieltä jos sun lapsi on laitettu tuksuksi kun meet hakemaan sitä hoidosta, oisko kivaa oisko!!!
olisi jos lapsi siitä tykkäisi.
 

Yhteistyössä