Pph:n lapsi saa leipää, muut näkkäriä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella hermoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
"Olen saanut selville.."
Jouduitko paljonkin salapoliisityötä tekemään tämän järkyttävän epäkohdan selvittämiseksi?
Niinpä.

Mä en ymmärrä miten jotkut vanhemmat uskovat IHAN kaiken mitä lapsensa selittävät. Eivätkä edes vaivaudu selvittämään totuutta asiasta aikuiselta...

Periaatteessa on noin, että omassa kodissa eri aikaan saa syödä mitä haluaa. Asiat voi vaan tehdä niin monella tavalla. Olin itse lapsena perhepäivähoitajalla, joka kävi autolla kaupassa hoitopäivän aikana. Minä hoitolapsena istuin aina autossa odottamassa. Oma lapsi pääsi kauppaan ja kertoi syöneensä jäätelöä tms. kauppareissun aikana. Enhän mä sitä jätskiä koskaan nähnyt... Koinpahan aika alleviivatusti olevani vain hoitolapsi.

No siis voi tsiisus ettäs kehtaa. Nyt äkkiä selvittämään mitä se pph:n pentu iltapalalla oikein mässäilee. Ja sitten vaan joku valitus johonkin. :whistle:

images

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Periaatteessa on noin, että omassa kodissa eri aikaan saa syödä mitä haluaa. Asiat voi vaan tehdä niin monella tavalla. Olin itse lapsena perhepäivähoitajalla, joka kävi autolla kaupassa hoitopäivän aikana. Minä hoitolapsena istuin aina autossa odottamassa. Oma lapsi pääsi kauppaan ja kertoi syöneensä jäätelöä tms. kauppareissun aikana. Enhän mä sitä jätskiä koskaan nähnyt... Koinpahan aika alleviivatusti olevani vain hoitolapsi.

No tuo nyt on ihan selkeästi epäreilua! :o

Ap:n tapauksessa ei mielestäni pitäisi olla mitään valittamista. Meidän lapset syövät pph:lla aamupalaksi joka ikinen päivä kaurapuuroa ja marjoja, juomana maitoa. Ei se ole minun mielestäni ollenkaan paha asia ja on se ja sama, mitä perheen yläasteikäiset lapset syövät ennen kouluun lähtöään. Lapsemmekaan eivät ole ikinä asiasta valittaneet, kotiaamuisin teen heille sitten ihan muunlaisia aamupaloja vaihtelun vuoksi.

Mietippä ap, mikä vääryys sekin on että tämä pph syöttää, hoitaa ja hellii sitä omaa lastaan vielä työajan jälkeenkin?? Ja te muut jouduttu hakemaan lapsenne omalle kontollenne. Ja minkälaisten lihapatojen ääressä lapsi viettääkään iltansa, kun sinä taas tarjoat Saarioisten mamman pöperöitä omallesi!?! Herramunjee sentäs! Soita nyt vähintäänkin poliisille!!

En ihmettele yhtään, että pph:n ammatti on katoavaa, jos vanhemmat valittavat tuollaisistaKIN asioista.... voin vain kuvitella, mitä kaikkea ap:n pph tekee väärin työssään, onkohan hänessä mitään hyvää...

hoisi yhtä tyttöä meillä kun oltiin broidin kanssa pieniä/koululaisia. meille oli näkkäriä tms köpöä ja se hoitolapsi sai aina jotain erityistä, ettei vaan vanhemmat pitäisi huonona hoitajana.. Samaan aikaan syötiin me.