Pph! Kerro palkkasi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lähihoitaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin huono, etten oikein edes kehtaisi kertoa. Mun palkka on himpun verran vajaa 1600 euroa + kustannuskorvaus ja ylityöt, jotka tekee yhteensä n. 330 - 400 euroa kuussa. Mulla on neljä hoitolasta. Työpäivät ovat 9 - 10-tuntisia. Ja tietysti kunnallinen kun palkka on noin syvältä.

En ymmärtänyt... Kuka lopun maksaa? Olet siis yksityinen?

Varmaankin.Esimerkiksi Vantaalla on yksityisen hoidon tuki alle 3v lapsella 450euroa ja yli 3v 340euroa.Siihen päälle hoitajalle maksettava osuus.Kuitenkin yksityinen pp joutuu itse palkoistaan maksamaan YEL-maksut(reippa 20% muistaakseni). Toki per lapsi saa vähentää vähän yli satkun verotonta korvausta ruoista yms.

2100€, tuo sisältää peruspalkan, ikälisät, ja tva-lisät. Kunnallinen olen. Suurinpiirtein tuon verran tällä saa kaikki kunnalliset hoitajat jotka saavat täydet ikälisät, eli olleet väh. 10v töissä.

Jopas täällä on isotuloisia perhepäivähoitajia! Minä en ole ikinä tienannut yli 1100 euroa bruttona perhepäivähoitajan, ryhmässä yksi oma ja kirjoilla välillä jopa 8 hoitolasta.

Alkuperäinen kirjoittaja lgmfjadlöfäg;22512809:
Jopas täällä on isotuloisia perhepäivähoitajia! Minä en ole ikinä tienannut yli 1100 euroa bruttona perhepäivähoitajan, ryhmässä yksi oma ja kirjoilla välillä jopa 8 hoitolasta.

Minimipalkka kolmesta on jo 1113€

Yhteistyössä