pph ei huomioi lastani kunnolla

• Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
mon
Ihana provo! :)

Aatelkaa, meidän muksujen tarhatäti tuli vastaan tällä viikolla. Hän on kylläkin kesälomalla, MUTTA tervehti vain ystävällisesti, eikä kysellyt lapsiltani, minun lapsiltani että mitä heille kuuluu kun eivät ole nähneet moneen viikkoon :O :O Ajattelin että ottais ne kotiinsa leikkimään..tai yökylään..

• Tykkää
Reactions: Miili
VAin aloituksen lukeneena: Et ole tosissasi! Miksi ihmeessä hoitajan pitäisi hoitaa / huomioida lastasi kun lapsi ei kerran vielä ole hoidossa? Onko täti kaiken lisäksi lomalla? Musta sä teet lapsellesikin karhunpalveluksen, eihän täti voi vielä hoitaa lastasi kun "työsuhde" alkaa vasta myöhemmin. Anna tädin olla nyt lomalla tai hoitaa niitä lapsia jotka ovat hänen vastuullaan NYT ja nauti ajasta oman lapsesi kanssa.
Hyvin se hoito alkaa kun pääsevät oikeasti tutustumaan toisiinsa.
Ellei täti tajua ilmoittaa kuntaan että ottaakin jonkun muun lapsen ja sun laps menee vaihdossa jollekin toiselle tädille. Vois olla molemmille osapuolille oikea ratkaisu. Eihän se täti parka kahteen vuoteen saa pitää kotonaan yhtään vapaapäivää saati lomaa kun sen pitää hoitaa sun lasta

Viimeksi muokattu:
Plioup
Mun lapset on pph:lla hoidossa, isompi ollut nyt kolmisen vuotta, nuorempi vuoden. Musta tuntuu et se tekee ihan sydämellään tuota työtä! Joskus kun nähdään vaikka kaupassa saattaa jäädä juttelee meidän kaa ja kysyy kuulumisia. Kerran oltiin leikkipuistossa viikonloppuna niin tää poh käveli siitä ohi ja moikkas aidan toiselta puolelta, Sit Se Tuli Sinne Puistoon Ihan Juttelee!! Mä sanoin sille et mitä sä vapaapäivänä teet leikkipuistossa et
Kiertäisit kaukaa ne. Ei se ollut moksiskaan. En kyl ite lietso hänen vapaa-ajalla keskustelua hänen kanssa.. Ja joskus on soittanut illalla perään, jos lapsi esim. Lyönyt päänsä hoidossa et tuliks siit mitään jälkiseuraamuksia. Ja nyt kun meillä oli vuosi et tosi vähän lomaa, tää hoitaja suunnitteli oman lo
man silleen et on ainakin lomalla silloin kun mekin ollaan. Tosin jouduttiin ite siirtää viel lomaamme, mut olin ihan et whooot? Tässäkin sanoin et kyl se voi pitää loman Ohan omien aikataulujwnsa mukaan.Kehuu, halii ja suukottelee myös lapsia.

Myös PPH
Kyllä tälläisiä vanhempia ihan oikeasti on... Ja vielä pahempiakin!!! Sitten on niitä jotka yrittävät vapaa-ajalla väkisin olla ystäviäsi =O Tunkevat ja ehdottelevat millon mitäkin, lenkkiä, saunailtaa, kynttiläkutsuja, terassikierrosta ym.. Vaikka kohteliaasti kieltäydyt niin ei mene perille. Kerta toisensa jälkeen jatketaan "ahdistelua".

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Myös PPH;26721261:
Kyllä tälläisiä vanhempia ihan oikeasti on... Ja vielä pahempiakin!!! Sitten on niitä jotka yrittävät vapaa-ajalla väkisin olla ystäviäsi =O Tunkevat ja ehdottelevat millon mitäkin, lenkkiä, saunailtaa, kynttiläkutsuja, terassikierrosta ym.. Vaikka kohteliaasti kieltäydyt niin ei mene perille. Kerta toisensa jälkeen jatketaan "ahdistelua".
Joskus täällä puhuttiin siitä, voiko lapsen hoitajaa pyytää lapsen synttäreille tai voiko tai pitääkö hoitaja pyytää Facebook-kaveriksi. Muistaakseni siihen tulokseen tultiin, että yksityistä pph:ta voi pyytää kumpaankin, päiväkodissa työskentelevää ei ja kunnallisen pph:n kanssa se on fifty-sixty. Ja luvattiin olla suuttumatta, jos hoitaja ei halua. Mutta jos hoitaja suostui, ei siellä Facebookissa pidä sitten kertoa biletysjuttuja eikä olla kännäyskuvia, ettei hoitolapsen vanhemmalta mene yöunet.

"akka"
[QUOTE="äiti";26717566]Hoitaja kyllä juttelee lapselle mutta kun lapseni on pyytänyt tekemään hänelle hiekkakakkua oli hoitaja käskenyt näyttää miten hän itse osaa! Ja kun vauhtia pyysi keinussa ei hoitaja tullut vaan luki lehteään. Toki hän lomalla mutta jos ei kykene lastani kohtaamaan arjen ulkopuolella tuskin taitaa hänestä oikeasti välittää.
Ja hoitajalla ei tuolloin ollut kuin yksi oma lapsi yhteisessä taloyhtiön leikkipuistossa leikkimässä hiekkaleluillaan.[/QUOTE]

:D:D:D Jumalalle kiitos etten ole perhepäivähoitaja.

Meidän pph on kertonut et sille tulee vieläkin kutsuja rippijuhliin yms, vaikka hoitoajasta on kulutnut jo 10-20v, ja joissakin se on ollutkin mukana :) Sitten se kerran vähän puolivahingossa sanoi mulle ja tytölle et pääsiskö se näkee meidän kissan joskus. :O ??? no ei saletisti tuu kyl meidän kotiin.

Yhteistyössä