M
Muurarin Vaimo harmailee
Vieras
Tässä kunnassa puolestaan on huutava pula pph:sta!! Mutta vakituiseksi on vaikea päästä. Kysele omasta kunnastasi vaan sitkeesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo harmailee:Tässä kunnassa puolestaan on huutava pula pph:sta!! Mutta vakituiseksi on vaikea päästä. Kysele omasta kunnastasi vaan sitkeesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo harmailee:Tässä kunnassa puolestaan on huutava pula pph:sta!! Mutta vakituiseksi on vaikea päästä. Kysele omasta kunnastasi vaan sitkeesti.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Oletko ap mistä päin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisikohan se olla tuollainen varhaiskasvatuspäällikkö johon ottaa yhetyttä.. Muutakaan en oikein löydä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Oletko ap mistä päin?
itä-suomi.. pienempi paikkakunta..
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisikohan se olla tuollainen varhaiskasvatuspäällikkö johon ottaa yhetyttä.. Muutakaan en oikein löydä..
Etkö löydä oman alueen perhepäivähoidonohjaajan puh.nroa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Oletko ap mistä päin?
itä-suomi.. pienempi paikkakunta..
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisikohan se olla tuollainen varhaiskasvatuspäällikkö johon ottaa yhetyttä.. Muutakaan en oikein löydä..
Kyl pitäs olla kunnan/kaupungin sivuilla kaikki tiedot niistäkin päivähoitoihmisistä. Täälä on eriteltynä pph-johtaja ja se päiväkotipomo. Ja jos muuta ei niin yhteys varhaiskasvatusosastoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisikohan se olla tuollainen varhaiskasvatuspäällikkö johon ottaa yhetyttä.. Muutakaan en oikein löydä..
Kyl pitäs olla kunnan/kaupungin sivuilla kaikki tiedot niistäkin päivähoitoihmisistä. Täälä on eriteltynä pph-johtaja ja se päiväkotipomo. Ja jos muuta ei niin yhteys varhaiskasvatusosastoon.
Juu löytyy aluettain vastaavia.. mutta onkohan nää nyt jotain "pomoja" vai vaan jotain paikanjärjestäjiä..
kun tuo varhaiskasvatuspäällikkö on joku pomo koko tässä päivähoitojutussa vissiinkin..
Alkuperäinen kirjoittaja har mi:Mun muksut oli yhden vuoden nuorella naisella jolla oli 2 omaa lasta (ja siis hoidokkeina mun 2 lasta). Käsittääkseni hän tykkäs hommasta mutta palkka jäi niin pieneksi että joutui lopettamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Veera:Jos sulla on tosiaan motivaatio hoitaa myös hoitolapsia tasaveroisina omiesi kanssa niin kaikin mokomin. Sellaiselle hoitajlle luulisi olevan käyttöä, toisin kuin niille "alkaisinko pph:ksi ettei omien tarvitse mennä hoitoon" -tyypeille
Alkuperäinen kirjoittaja no:Palkka on koulutetulla tuon 371 euroa lapsesta, kouluttamattomalla parikymppiä vähemmän. Näissä on kyllä kuntakohtaisia eroja. Meillä kouluttamatonkin saa enemmän kuin 371 euroa.
Meilläkään ei periaatteessa hoitajan työpäivä saisi olla yli 10 tuntia, mielellään ei sitäkään. Ohjaaja itse keväällä viimeksi sanoi, ettei pph:ille laiteta lapsia, joitten hoitoaika alkaa ennen 7:ää tai loppuu 17:n jälkeen. Mutta kivasti mulle oli mun loman aikana sijoitettu lapsi, joka tulee hoitoon 6.30 ja viimeinen lähtee 16.30. Mä en vaan jaksaisi näitä 10 tunnin päiviä. Olen illalla jo aina ihan hermona seuraavan työpäivän takia. On se piru, ettei pph:t voi kuulua työaikalain piiriin. Asiaa ollaan kyllä eduskunnassa ajamassa.