"pöytämallinen" astianpesukone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
On taas tuo tiskivuori kasvanut sellaiseksi että on mietittänyt astianpesukoneen hankinta.

Eli tuollaista pöytämallia olen pidempään miettinyt kun keittokomero on niin pieni ettei sinne mahdu "kunnon" konetta. Kannattaako sellainen kuitenkaan kun siihen ei mahdu kovin paljoa kerralla? Ja onko koneen pakko olla juuri työtasolla, itsellä kun sitäkään ei juuri ole, joten olen miettynyt tiskikaappia..

Onko kokemuksia tuollaisesta astianpesukoneesta?

Mutsilla tollanen oli ja ihan näppärä peli. Meni sinne yhden ruokailun tavarat jos meidän sakki oli kylässä. Meillä on keittiö kans vähän ongelmallinen ja tollanen kone oli yks vaihtoehto ja just oltais sijotettu kaappiin

Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Mikä pöytämallinen, avaat ylh'äältä ja laitat astiat vai mikä?

http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/astianpesukoneet/LDW6TTW/logik-astianpesukone?SelectedSubscriptionUUID=&Selected=Specifications#tProductTabcontent

Siinä yks esimerkki.

Eli kone on vaan pienemmän kokoinen.

Minun kokemus on huono.Pöytätasolla käytettynä se kone on tosi kovaääninen.Ja ne muutamat lautaset ja mukit jotka sinne koneeseen mahtuu,kerkiää tiskata käsin siinä reilussa tunnissa (jonka ohjelma kestää ) moneen kertaan.En tykännyt,ja nyt se kone lojuu varastossa.

Meillä oli pöytämallinen (ddd:lle selvyydeksi, että on tosi pieni ja ihan samalla tavalla täytettävä kuin isokin, tasoja on siis vain yksi kahden sijaan ).

Kyllä se säästi vaivaa ja koska meillä on vesilasku erikseen, niin säästettiin heti rahaa koneen johdosta :)

Vaikkei sinne mahdukkaan paljoa, niin se ei kauheasti haittaa, sillä sitten on pian koneessa jo puhtaat, joita voi laiskuuden iskiessä vaan suoraan käyttää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:
se on niin pieni, että rahan haaskausta, jos perheessä on enenmmän kuin kaksi ihmistä

No meitä on 5 ja normaali astianpesukone. Kone pesee joka toinen päivä, eli meille riittäis tuollainen pöytämallikin.

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Entä meneekö siihen vehkeeseen yhtä paljon pesuaineita ja sen sellaista kun tavalliseen koneeseen? Saako sinne kattilaa mahtumaan ja sen sellaista isompaa?

Kattila syö paljon sen koneen tilasta,eli kannattaa silti tiskata ne kattilat käsin,koska ainakaan minun koneeseen ei kattilan lisäksi mahtunu kuin pari lautasta,mukia ja ruokailuvälineet.Käytin pesuainetabletteja,1kpl per pesu.

Alkuperäinen kirjoittaja möö:
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:
se on niin pieni, että rahan haaskausta, jos perheessä on enenmmän kuin kaksi ihmistä

No meitä on 5 ja normaali astianpesukone. Kone pesee joka toinen päivä, eli meille riittäis tuollainen pöytämallikin.

Sittenhän se pesisi 2 kertaa päivässä syystä että sisätila siinä ei ole niin iso kuin normi koneissa.

mun äidillä ja isällä on pöytämallinen tiskikone. Ei tarvi isoa kun kahden henkilön taloudessa ei tiskiä paljon tuu. Suosittelen! äiti on ollut siihen tosi tyytyväinen!!

Yhteistyössä