PowrParkin Cobra??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyhkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyyhkis

Uusi jäsen
23.02.2010
24
0
1
Ollaan ens viikolla menos ko. paikkaan ja nyt mietittiin likan kans,että onks toi cobra ihan ylitte kaamee? Eli salpaako hengityksen tms.?
Kertokaas vähä. thunderbird oli mulle liikaa,että ei ikuna enää=)

Nuorin poika silloin 11 v. ja vanhin tyttö kävivät siinä pari vuotta sitten, sen jälkeen heitä ei laite innostanut. Eka kommentti kun tulivat laitteesta oli "mä voin vähän huonosti". Ja noita kahta ei yleensä mikään estä kun on laitteista kyse.
Mulla tuntui vatsassa jo pelkästä katselusta.

Laitteessa näyttää olevan tämä varoitus. Thunderbirdissä ei varoituksia ollut.

Sopii kovista ja rajuista (extreme-) laitteista pitäville. Ei heikkovatsaisille!

http://www.powerpark.fi/cobra.html

Miten Cobrassa on kiinnitettynä laitteeseen? Mä aioin mennä tuohon nippa nappa turvarajan (130 cm) täyttävän kanssa, joka melko hoikka, mutta tuli outo fiilis, ettei ehkä sittenkään hyvä idea... Jätettiin väliin.

Thunderbird on musta semmonen lepponen, ei pelota olleskaan.
Cobra on vähän verrattavissa särkän tornadoon, mutta tuo cobra menee myös takaperin mikä tuntuu ekalla kertaa aika jänskälle, ottaa ihan kunnolla mahanpohjassa.
Mut tuo pegasus on ihan hullu ja mä en ihan vähästä mee paniikkiin mut tos härvelis olin silmät kii ja toivoin kokoajan et loppuis jo ja oli hirvee!!!

Mä uskaltauduin tänä kesänä eka kerran Cobraan :D Eka kerta meni silmät kiinni pelätessä ja teki sen takia vähän pahaakin, mut toisella kertaa pidin silmät auki ja hyvin meni. Onhan se alku pelottava kun se hiissaa sinne ylös ja ampaisee sieltä vauhdilla matkaan mut ei niitä pää alaspäin-kohtia ehdi ees tajuta.

Sen sijaan Thunderbird on aivan huippu :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Mun mielestäni PowerParkin Typhoon oli ihan KAUHEE. Mää voin niin pahoin sen jälkeen, että eiikinäenää :o

sehän on just paras :D lepposa.

Mäkin typhoonista ihan tykkään vaikka jännitän sinnekkin menoo eka:D..

Emmä osaa päättää meenkö cobraan..Painaako se tuki mahaan?Kumpi oikeesti kaameempi thunder vai cobra? No entäs mega drop?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyyhkis:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Mun mielestäni PowerParkin Typhoon oli ihan KAUHEE. Mää voin niin pahoin sen jälkeen, että eiikinäenää :o

sehän on just paras :D lepposa.

Eikä? :o Mää taidan olla aika maito :ashamed:
No en mää käyny ku kahdessa laitteessa :saint:
Mut sitä Fiesta Mexicanaa rakastin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja juuri käynyt:
Megadrop ja se "musajuna"laite ei toimi :/

Toivottavasti saavat perjantaiksi korjattua, Megadrop on niin huippu, ja viimeks ku ukon kans käytiin, ei kans toiminu ja siihe ukko haluaa mennä ku ei sen pää noita pyörittäviäkään oikee kestä.

Mitä luulette, voiko mun ukko mennä cobraan kun menee herkästi pää sevon ja huono olo pyörimisestä..? Onko kukaan kokeillu, sellane joka ei kestä pyörittäviä?

Kävin sen Thunderbirdin ja Cobran ja molemmat oli kyllä mukavia. Jos pitäisi valita "hurjempi", sanoisin että Cobra on hurjempi, ja se vuoristorata löysempi. Tosin lapsi vei mut Thunderbirdin eka vaunuun ja se tuntui vähän enemmän...

Yhteistyössä