Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mun mielestä ei oo ollenkaan paha, mutta jos thunderbird on liikaa, niin silloin on kyllä cobrakin.
Meki ollaan ens viikolla menossa PowerParkiin, perjantaina.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mun mielestäni PowerParkin Typhoon oli ihan KAUHEE. Mää voin niin pahoin sen jälkeen, että eiikinäenää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mun mielestäni PowerParkin Typhoon oli ihan KAUHEE. Mää voin niin pahoin sen jälkeen, että eiikinäenää![]()
sehän on just paraslepposa.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mun mielestäni PowerParkin Typhoon oli ihan KAUHEE. Mää voin niin pahoin sen jälkeen, että eiikinäenää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mun mielestäni PowerParkin Typhoon oli ihan KAUHEE. Mää voin niin pahoin sen jälkeen, että eiikinäenää![]()
Eikä?Mää taidan olla aika maito :ashamed:
No en mää käyny ku kahdessa laitteessa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nyyhkis:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Mun mielestäni PowerParkin Typhoon oli ihan KAUHEE. Mää voin niin pahoin sen jälkeen, että eiikinäenää![]()
Eikä?Mää taidan olla aika maito :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja juuri käynyt:Megadrop ja se "musajuna"laite ei toimi :/
Alkuperäinen kirjoittaja juuri käynyt:Megadrop ja se "musajuna"laite ei toimi :/