Povaan muutamalle vapaaehtoiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harjoitusta minulle :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harjoitusta minulle :)

Vieras
Säännöt:

1. Povauksen ajaksi hiljenny hetkeksi ja sulje silmäsi. Kynttilän sytyttäminen on suositeltavaa.

2. Tunnustelen samalla energiakenttääsi, jos siis tunnet jotain erityistä, kerro siitä minulle.

3. Kuvasi linkittäminen parantaa tulosta, mutta jos et tähän pysty tai halua, kuvaile ulkonäköäsi.

4. Palautteen antaminen on pakollista.

Ketään innokasta? =)

HUOM! PYSTYN OTTAMAAN MAKSIMISSAAN VIISI EHDOKASTA!!

Olen vaalea hiuksinen, hiukset ovat aikasta lyhyet. silmäni ovat siniset. minulla on nenälävistys ja vasemmassa korvassa 4 ja oikeassa yksi korvakoru. olen 166cm pitkä ja hieman ylipainoinen.

Mitäs minulle povaisit??

Alkuperäinen kirjoittaja Harjoitusta minulle :):
Säännöt:

1. Povauksen ajaksi hiljenny hetkeksi ja sulje silmäsi. Kynttilän sytyttäminen on suositeltavaa.

2. Tunnustelen samalla energiakenttääsi, jos siis tunnet jotain erityistä, kerro siitä minulle.

3. Kuvasi linkittäminen parantaa tulosta, mutta jos et tähän pysty tai halua, kuvaile ulkonäköäsi.

4. Palautteen antaminen on pakollista.

Ketään innokasta? =)

HUOM! PYSTYN OTTAMAAN MAKSIMISSAAN VIISI EHDOKASTA!!

Tummat, melkein mustat hiukset, vähän yli olkapäiden. Siniset silmät ja ovaalit kasvot. pituus 163 ja paino 63 :D

Alkuperäinen kirjoittaja satu:
jos minulle? Lyhyet ruskeat hiukset vaaleilla raidoilla. Silmälasit, siniharmaat silmät, pyöreät kasvot.

Saan kuvaa ihmisestä, joka on jollakin tapaa jännittynyt, stressaantunut. Onko sinulla jokin "salaisuus" sydämelläsi, jota et halua paljastaa, mutta jonka esiintuloa pelkäät jollakin tapaa koko ajan? Se tuntuu möykkynä vatsassasi ja varjostaa mieltäsi.. Kesä on sinulle jollakin tavalla merkityksellinen, jokin paikka/kesämökki tms veden äärellä?
Tuohon salaisuuteen liittyen nousee myös joku mies.
Päänsärkyä.. onko sinulla flunssaa.. jokatapauksella reagoit voimakkaasti kehollasi negatiivisiin tunteisiin. Oireet tuntuvat vastalla, päässä, kipuna ja ikävänä tunteena. Sinun pitäisi puhua niistä enemmän tai vaikka kirjoittaa ne ulos, eikä padota sisällesi.

Näen pieniä lapsia. Alle kolmevuotiaita? En ole varma sukupuolesta, olisiko poika? Kuitenkin pieni taapero, ehkä yhden, kahden vuoden iässä, Istuu lattialla ja leikkii jotakin. Vaaleahkot, vaaleanruskeat hiukset. Tummansiniset sukkahousut tai housut? Raidallinen paita/body. Harvoin kuvailen näin tarkkaan, mutta tuo lapsi näkyy niin selkeänä, asiksi kerron sinullekin.

Koeta selvittää tuota möykkyä sisälläsi, sen ei ole hyvä antaa kasvaa..

Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini harmaana:
Olen vaalea hiuksinen, hiukset ovat aikasta lyhyet. silmäni ovat siniset. minulla on nenälävistys ja vasemmassa korvassa 4 ja oikeassa yksi korvakoru. olen 166cm pitkä ja hieman ylipainoinen.

Mitäs minulle povaisit??

Olisitko sinä valmiina? :)

Mulle kanssa :) ? Lyhet vaaleat hiukset, etuhiuksissa sinistä. Silmälasit. Hiukan pyöreä olen. Olis kiva tietää mitä näet, on nimittäin melkosia mullistuksia ollut vuoden aikana

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppis laiskana:
Mulle kanssa :) ? Lyhet vaaleat hiukset, etuhiuksissa sinistä. Silmälasit. Hiukan pyöreä olen. Olis kiva tietää mitä näet, on nimittäin melkosia mullistuksia ollut vuoden aikana

Olet hyvin voimakastahtoinen nainen . Useakin perääntyy edessäsi, ja voisinpa sanoa että usein on syytäkin... ;)
Mutta olisitko valmis hiljentymään hetkeksi nyt, mikäli nimimerkki emmiliini ei nopeasti ilmoittaudu?

Alkuperäinen kirjoittaja emmiliini harmaana:

Mitäs minulle povaisit??

Olisitko sinä valmiina? :)

valmis olen

Alkuperäinen kirjoittaja Nirppis laiskana:

Olet hyvin voimakastahtoinen nainen . Useakin perääntyy edessäsi, ja voisinpa sanoa että usein on syytäkin... ;)
Mutta olisitko valmis hiljentymään hetkeksi nyt, mikäli nimimerkki emmiliini ei nopeasti ilmoittaudu?

Valmiina olen.

Alkuperäinen kirjoittaja Harjoitusta minulle :)':
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
jos minulle? Lyhyet ruskeat hiukset vaaleilla raidoilla. Silmälasit, siniharmaat silmät, pyöreät kasvot.

Saan kuvaa ihmisestä, joka on jollakin tapaa jännittynyt, stressaantunut. Onko sinulla jokin "salaisuus" sydämelläsi, jota et halua paljastaa, mutta jonka esiintuloa pelkäät jollakin tapaa koko ajan? Se tuntuu möykkynä vatsassasi ja varjostaa mieltäsi.. Kesä on sinulle jollakin tavalla merkityksellinen, jokin paikka/kesämökki tms veden äärellä?
Tuohon salaisuuteen liittyen nousee myös joku mies.
Päänsärkyä.. onko sinulla flunssaa.. jokatapauksella reagoit voimakkaasti kehollasi negatiivisiin tunteisiin. Oireet tuntuvat vastalla, päässä, kipuna ja ikävänä tunteena. Sinun pitäisi puhua niistä enemmän tai vaikka kirjoittaa ne ulos, eikä padota sisällesi.

Näen pieniä lapsia. Alle kolmevuotiaita? En ole varma sukupuolesta, olisiko poika? Kuitenkin pieni taapero, ehkä yhden, kahden vuoden iässä, Istuu lattialla ja leikkii jotakin. Vaaleahkot, vaaleanruskeat hiukset. Tummansiniset sukkahousut tai housut? Raidallinen paita/body. Harvoin kuvailen näin tarkkaan, mutta tuo lapsi näkyy niin selkeänä, asiksi kerron sinullekin.

Koeta selvittää tuota möykkyä sisälläsi, sen ei ole hyvä antaa kasvaa..
Kiitos sinulle!
Tuosta möykystä en oikein osaa sanoa, voisiko olla ylipainooni viittaava asia? Sitä kun minulla on paljon ja se kyllä vaivaa mieltäni. Muutoin ei ole ollut tai tule nyt ainakaan mieleen mitään suurta salaisuutta. Kesää odotan, meillä on kesämökki varattuna jo samaan paikkaan missä käymme melk. joka kesä ja siinä on oma lampi. Toista miestä tai muuta minulla ei ole kuin tuo oma ukkoni.
Flunssaa ei ole, mutta oikean puolen poskiontelo on oireillut kivulla, johtuisiko siitä kun nuorimmainen 2 vkoa sitten pamautti päällänsä siihen.
Lapsia nyt kotona 1,6v. tyttö, raidallinen body päällä vaal.pun. sukkikset ja vaal.pun housut. Touhuaa tosiaan lattialla. On vaalea hiuksinen. Toinen tyttö 5v.
Ai niin ja joku aika sitten oikean korvan yläpuolella tuntui kihelmöintiä ja nyt on oikealla puolella päätä pientä jomotusta.

Yhteistyössä