W
Wenla
Vieras
Meillä poika just 2v3kk ja pottailu ja syöminen tuottavat ongelmia. Istuu potalla ihan mielellään, mutta kakkoja sinne ei tule, ei sitten millään. Välillä istuu potalla puolikin tuntia eikä halua siitä pois ja pissat voi tulla, mutta kakat tulevat yleensä sitten heti kun on ne vaipat taas laitettu. Kun on tullut pissat niin on kehuttu ja poika on saanut itse vetää pöntön ja on yritetty kannustaa kakkaamaan pottaan, mutta ei niin ei. Onko muilla myöhäisiä oppijoita potalle ja miten olette onnistuneet saamaan ne kakat pottaan ja minkäikäisenä se on sitten alkanut viimeinkin sujumaan? Poika kyllä sanoo että kakka, mutta se meinaa että kakka on jo siellä vaipassa.
Myöskään syöminen itse ei tunnu hirveästi kiinnostavan. Joskus menee vähän paremmin ja joskus huonommin. Ruoka ei hirveästi kiinnosta ja usein menee vaan sotkemiseksi. Poika on energinen ja hoikka eli jos ei itse syö niin minä syötän, koska muuten tuskin söisi mitään ja en ainakaan halua, että laihtuu yhtään. Onko muita, joilla lapsi on kiinnostunut syömään itse myöhään ja minkäikäisenä keskimäärin?
Välillä vaan vaivaa epätoivo, että oppiiko/kiinnostuuko se poika koskaan tekemään pottaan ja syömään ruokansa itse. Kaikki muu tuntuu kiinnostavan meidän energiapakkausta paljon enemmän.
Myöskään syöminen itse ei tunnu hirveästi kiinnostavan. Joskus menee vähän paremmin ja joskus huonommin. Ruoka ei hirveästi kiinnosta ja usein menee vaan sotkemiseksi. Poika on energinen ja hoikka eli jos ei itse syö niin minä syötän, koska muuten tuskin söisi mitään ja en ainakaan halua, että laihtuu yhtään. Onko muita, joilla lapsi on kiinnostunut syömään itse myöhään ja minkäikäisenä keskimäärin?
Välillä vaan vaivaa epätoivo, että oppiiko/kiinnostuuko se poika koskaan tekemään pottaan ja syömään ruokansa itse. Kaikki muu tuntuu kiinnostavan meidän energiapakkausta paljon enemmän.