Pottailu ei kiinnosta, ikää 2v.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja meilläkin oli tuota vastarintaa muuten alussa. Sain sitten tytön potalle sillä, että annoin ne pastillit ruuan päälle vasta kun potalla oli käyty. Ei tarvinut tulla mitään sinne (jos tuli sai lisäksi tarran) mutta piti tulla suosiolla sinne istumaan. Jos ei tullut pyytämällä niin ei saanut pastilleja. Aina tuli :D

Niin, tuota me ei olla vielä kokeiltu. Se lienee sitten seuraava askel.. täytyy nyt vielä kokeilla säännöllisemmin tuota potalla käyntiä. Nyt on tosin uhmakas monissa asioissa, eikä suostu oikein tekemään mitään suosiolla mitä vaaditaan.. Että sekin varmaan vähän vaikuttaa.

Sepä se. Ei saa vaatia, vaan pitää houkutella. Ainakin näin oli meillä. Eli "huijata" lapsia haluamaan sitä itse. (meillä toimi tuo mennään lukemaan kirjaa potalle, JOOO MENNÄÄN VAA oli vastaus ja sit jo juoksikin itse sinne).

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24041933:
Sepä se. Ei saa vaatia, vaan pitää houkutella. Ainakin näin oli meillä. Eli "huijata" lapsia haluamaan sitä itse. (meillä toimi tuo mennään lukemaan kirjaa potalle, JOOO MENNÄÄN VAA oli vastaus ja sit jo juoksikin itse sinne).

Tarkoitin siis muita asioita, joita vaaditaan. Hampaanpesut yms. Eli saattaa vastustella, mutta sitten lopuksi antaa pestä. Tämän pottailun kanssa ollaan oltu aivan lapsen ehdoilla, en ole vaatinut mitään.

Yhteistyössä