Potkikaa mua!

JA NYT MENET JA H-E-T-I LUKEMAAN SITÄ USKONTOA!!! |O

Täällä ei muuta kuin lörpötellään kaikkea turhan päiväistä... Ja tähän jää sitten ihan turhaan jumiin...

Mekin mennään IHAN KOHTA tuonne ulos leikkimään, kun tuota lunta vielä on... Ihan kohta... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Täällä ei muuta kuin lörpötellään kaikkea turhan päiväistä... Ja tähän jää sitten ihan turhaan jumiin...

Mekin mennään IHAN KOHTA tuonne ulos leikkimään, kun tuota lunta vielä on... Ihan kohta... :saint:

No kun. Mä popitan yksinään kuulokkeista jotain vanhaa Slipknotia, ja jäin koukkuun siihen :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

No kun. Mä popitan yksinään kuulokkeista jotain vanhaa Slipknotia, ja jäin koukkuun siihen :o :D

Turha selitellä, illalla sitten harmittaa tekemättömät työt!!! :kieh:

Minä tiedän, sillä minun pitäisi OIKEESTI tehdä paperihommia juuri tänään, ettei huomenna tarvitse, vaan saisin vaan OLLA!!! Etten sitten sunnuntai-iltana vaan tuskaile,kun en mitään ole tehnyt ja joudun valvoon puol yötä paperihommien kanssa... :(

Eli nyt menen muksujen kanssa ulos, sitten syödään ja kun pienin nukkuu, niin saan RAUHASSA TEHDÄ HOMMIA(toiv en erehdy tänne "poikkeen" )...

Yhteistyössä