postiterroria sukulaiselta -mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti
harmailen
yks sukulainen lähettää kaiken maailman roinaa (yves rocherin ilmaisia lahjoja mm) mulle ja lapsille postitse. voinko hakea hänelle lähetysmiskiellon tai tehdä rikosilmoituksen kotirauhanhäirinnästä? alkaa nimittäin olemaan jo riesa ja aina vituttaa hakea postia...vuosia sitten jo asiasta hänelle oon sanonu ja ei näytä menevän viesti perille. tietääkö kukaan, miten homman saisi loppumaan? pakettejakin tulee välillä, mutta jätän ne hakematta postista.
 
ap
en minä tiedä, vissiin luulee, että hänen kuuluu lähetellä meille jotain lahjoja? lähettää esim toukokuussa monta kirjettä roinaa tytölle, jonka synttärit on elokuussa. tiedän, ettei hänellä ole kaikki ruuvit ehkä tallessa ja siksi mietinkin, että miten tämä saadaan loppumaan...
 
ap
oon laittanu kaiken roskiin. se tilaa meille muuten lehtiäkin, mulle jonku tanan keski-ikäisten naistenlehden, en kuulu kohderyhmään. just tänään panin sille pakettikortin takas postissa.
 
Rukoilijasirkka
Sano sille, että et misssään tapauksessa halua mitään romua postitse. Sano ihan vaan suoraan, että se ärsyttää todella paljon. Onko kyseinen henkilö jotenkin yksinkertainen tai jotain? Ja anteeksi sit samantien. :ashamed:
 
ap
ei tartte pyytää anteeksi, se lähettelee mun siskollekin...mutta hän ei jaksa valittaa. mulla alkaa olemaan mitta täys ja uskokaa, olen sanonu, sata kertaa: sievästi ja ei-sievästi. ei vain mene perille. neuvokaa, voinko turvautua lakiin, tietääkö joku?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se luulee olevansa mukava kun tilaa sulle lehtiä ja antaa ilmaisnäytteitä?
joopa joo, luulo ei ole tiedon väärti. että mulla keitti yli tänään ku taas joku perkeleen paketti ois pitäny hakea ja sisältö oli: sukkia. aivanko me tarvittas sukkia!?
 
Rukoilijasirkka
Sikäli hankalaa, kun on vaikeaa todistaa, että se tilaa niitä sulle, etkä tee sitä itse. :( Toi on kyl aika inhottava juttu oikeesti. Oisko sen lähellä ketään semmosta sukulaista joka vois estää sitä lähettämästä niitä enää? Vai lähetteleekö se niitä muillekin. :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
tai oot hiljaa ja paat roskikseen sitä mukaan kun tulee? jos kyseessä on hyvä tahto?
niin oon laittanuki, mutta alkaa pikkuhiljaa tiäkkö tympimään, ku jatkuu ja jatkuu vaan...mitä hyvää tahtoa on kiusata toisia? hullu kai se akka on. taijan tilata sille Jallun.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sikäli hankalaa, kun on vaikeaa todistaa, että se tilaa niitä sulle, etkä tee sitä itse. :( Toi on kyl aika inhottava juttu oikeesti. Oisko sen lähellä ketään semmosta sukulaista joka vois estää sitä lähettämästä niitä enää? Vai lähetteleekö se niitä muillekin. :whistle:
siskolle laittaa, en todellakaan mene käymään siellä, evvk. hän on sellainen ihminen, ettei varmaan usko ku poliisia ja lääkäriä....huokaus
 
Rukoilijasirkka
Sunhan ei ole pakko hakea niitä. Sit niitä pidetään kai pari viikkoa ja heitetään pois. mitäköhän ne kelailee teidän postilla... aattelee, et oot kova tilailemaan. :D
 
Rukoilijasirkka
Jos sillä on joku joka sitä hoitaa, niin sille varmaan pitäs sanoa, et estää sen lähettelyn... Paitsi jos se ihan itsenäisesti elelee...

Aikamoinen porsaanreikä tuo, että tuolle ei taida olla paljoa tehtävissä.
 
ap
en voi enää muuttaa osoitetta salaiseksi, ku se tietää jo tän ja me ei täältä muuteta. joo, en haekaan enää paketteja, mutta se laittaa välillä pieniä tavaroita kuoressa, laittelen roskiin sitä mukaa, mutta alkaa jo nyppimään. onneksi kännynro on salainen, ettei se soittele tms.
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
tai oot hiljaa ja paat roskikseen sitä mukaan kun tulee? jos kyseessä on hyvä tahto?
niin oon laittanuki, mutta alkaa pikkuhiljaa tiäkkö tympimään, ku jatkuu ja jatkuu vaan...mitä hyvää tahtoa on kiusata toisia? hullu kai se akka on. taijan tilata sille Jallun.
oot tainnu vetää herneen nenään jo asian tiimoilta. mut jos sukulainen on oikeesti sairas ja luule tekevänsä hyvää niin haittaako se teidän elämää niin paljon että sitä pitää tarkotuksella loukata?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos sillä on joku joka sitä hoitaa, niin sille varmaan pitäs sanoa, et estää sen lähettelyn... Paitsi jos se ihan itsenäisesti elelee...

Aikamoinen porsaanreikä tuo, että tuolle ei taida olla paljoa tehtävissä.
joo, ihmisiä saa siis kiusata tässä maassa jos on kekseliäs. oisko paha kostaa ja tilata sille jotain dildoja? :-D
 

Yhteistyössä