Postipuiston alue Pasilassa on rakennettu kaatopaikan päälle

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistui yhtäkkiä mieleen kun katselin sieltä asuntoja.
Se oli Helsingin suurin valvomaton kaatopaikka ja käytössä jonnekin 70-luvulle asti.
Sinne suohon upotettiin hyvin myrkyllisiä ratapölkkyjä ja ties mitä muuta moskaa.

Maa sitä paitsi painuu koko ajan sen suon takia eikä ole mikään kiinteä alusta mihin rakentaa huolettomasti.

Olin jo menossa katsomaan sieltä asuntoa mutta peruutin koko homman. Jotenkin tuntuu siltä, että aluetta ei ole puhdistettu kunnolla vaan maata on vain mätetty siihen päälle ja jätetty myrkyt muhimaan sinne alle.

Jos kiinnostaa, niin googlella löytyy lisää tietoa.

vierailija
Ap. tekee tahallaan tai tyhmyyttään hallaa Postipuiston kiinteistöille.
Negatiivisten asioiden levittely julkisella palstalla on kyseenalaista ilman varmaa faktatietoa.
Asuisin mielelläni tuolla alueella. Paljon Pasilassa asioineena tunnen seudun melko hyvin. Triplassa on metsähuone, jossa en ole vielä vieraillut.

vierailija
Ap. tekee tahallaan tai tyhmyyttään hallaa Postipuiston kiinteistöille.
Negatiivisten asioiden levittely julkisella palstalla on kyseenalaista ilman varmaa faktatietoa.
Asuisin mielelläni tuolla alueella. Paljon Pasilassa asioineena tunnen seudun melko hyvin. Triplassa on metsähuone, jossa en ole vielä vieraillut.
Googlaa Helsingin kaatopaikat. Kyllä se on ihan julkista tietoa. Ja lehdetkin ovat asiasta kirjoitelleet.

Muistin, että jossakin Pasilassa on ollut kaatopaikka joskus ja niinpä googlasin ja totta tosiaan, se on juurikin Postipuiston talojen alla.
Minä nimittäin meinasin muuttaa sinne ja tuli toi asia mieleen.
Kukin saa tehdä mitä haluaa mutta minä en ainakaan halua muuttaa kaatopaikan päälle.

Kyllä rakennuttajat ovat tienneet sen mutta eivät ole välittäneet.

vierailija
Googlaa Helsingin kaatopaikat. Kyllä se on ihan julkista tietoa. Ja lehdetkin ovat asiasta kirjoitelleet.

Muistin, että jossakin Pasilassa on ollut kaatopaikka joskus ja niinpä googlasin ja totta tosiaan, se on juurikin Postipuiston talojen alla.
Minä nimittäin meinasin muuttaa sinne ja tuli toi asia mieleen.
Kukin saa tehdä mitä haluaa mutta minä en ainakaan halua muuttaa kaatopaikan päälle.

Kyllä rakennuttajat ovat tienneet sen mutta eivät ole välittäneet.
Kaikki rakennustyömaata vuosia seuranneet tietävät, että montut kaivettiin tyhjiksi, ja ne siivottiin kaikkien lakipykälien mukaisesti.
Ihmettelen miten sinulla on kanttia ja rohkeutta levittää perätöntä tietoa.

vierailija
Kaikki rakennustyömaata vuosia seuranneet tietävät, että montut kaivettiin tyhjiksi, ja ne siivottiin kaikkien lakipykälien mukaisesti.
Ihmettelen miten sinulla on kanttia ja rohkeutta levittää perätöntä tietoa.
Ei se ole mitään perätöntä tietoa. Vaan ihan raakaa faktaa, että juurikin siinä ratapiha -alueen vieressä on ollut kaatopaikka. Sen on voinut jopa omin silmin nähdä. Ne, ketkä ovat 40-70 luvuilla eläneet. Niin minä esimerkiksi.

Yhteistyössä