Postin mukana mainoksia? Onko pakko?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Hei, kertokaapas nyt miten tämä menee. Mulla on ovessa lappu jossa lukee että ei mainoksia, kiitos. Ennen se onkin toiminut ihan hyvin, mainostenjakajat jättää meidän oven väliin suosiolla... mutta nyt meille on alkanut tulla ihan postin mukana ainakin Lidlin ja Anttilan mainoksia. Eli nähtävästi postinkantaja jakaa ne samalla kun jakaa postin.

Onko muillakin näin, että tulee mainoksia, vaikka erikseen kielletään? Yritin kysyä Postista, vaan niiden kysymyslomake on poissa käytöstä.

meillä lukee että ei mainoksia. on loppunut postin mukana tuleva mainos jakelu mut keskiviikkoisin ja lauantaisin tulee se järkyttävä nippu kaupunkilehtiä ja mainoksia silti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä lukee että ei mainoksia. on loppunut postin mukana tuleva mainos jakelu mut keskiviikkoisin ja lauantaisin tulee se järkyttävä nippu kaupunkilehtiä ja mainoksia silti.

kaupunkilehdethän tulevat monesti jos vain mainokset kielletään.
laita oveen EI ILMAISJAKELUA / MAINOKSIA niin varmaan loppuu..
mä en haluais mainoksia mutta nuo paikallislehdet kylläkin!

Ton ilmaisjakelun pitäs kattaa noi mainoksetkin. :D :D

Tuli muuten tosta mieleen, kun meillä oli edellisessä taloyhtiössä, missä asuttiin, jo sielä alakerrassa iso kyltti seinällä, että kaupustelu kielletty. Toimi tosi hyvin vuosikausia ja sitten yhtenä kauniina päivänä joku repi sen alas (ja se katos kun pieru saharaan...) ja samana päivänä meillä alkoi kiertää jos minkäkinlaista mykkää lyijykynän myyjää...

Siis n oita kaupunkilehtiä ei saa ilman että siinä samassa tulee ne mainokset.Niitä EI aleta erittelemään.Itse mulla on sivutyönä paikallislehden ja mainosten jako keskiviikkoisin ja lauantaisin.
Mainokset ja lahti kun tulee mulla isoina nippuina,jotka sitten itse lapan yksiköiksi (yleensä paikallislehden väliin maionokset,jakamisen helpottamiseksi)
Monta kerta mun postilenkinvarressa asuva mieshenkilö seisoo lootansa vieressä ja vänkyttää,että "minä ottaisin sen lehden,mutta en mainoksia!" Meidän ohjeistuksen mukaan se on joko tai.Niitä siis ei todellakan aleta erittelemään.Ja mun lenkki kun on työsopimuksessa nimekkeellä autojako,eli laatikolle jos set autolla pääse,sinne ei tarvii nippua nousta autosta laittaan.Niin muutamassa huushollissa on aina joskus nostettu tamppausteline laatikon eteen silleen etten siihen autola pääse.Enkä hypi autosta ulo niitä laittaan,niin sit täti kitisee,kun "viimeviikolla ei sitä Lidlin mainostakkaa tullu ollenkaa..."Voi arrggh,sata kertaa olen aiasta huomauttanut,mutta kun ei niin ei..

Alkuperäinen kirjoittaja postimies pate:
Siis n oita kaupunkilehtiä ei saa ilman että siinä samassa tulee ne mainokset.Niitä EI aleta erittelemään.Itse mulla on sivutyönä paikallislehden ja mainosten jako keskiviikkoisin ja lauantaisin.

Sehän ei tässä nyt ollut kyseessä, vaan se että POSTIN kanssa tulee mainoksia. Siis siinä samassa missä tulee laskut ja tilatut lehdet ja muut. Kaupunkiehdet ja niiden kanssa tulevat mainokset on eri juttu, niiden jakaja on aina meillä hyvin kunnioittanut pyyntöä että "ei mainoksia, kiitos".

Yhteistyössä