Postin kotiinkuljetus, miten menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baby-mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

baby-mama

Jäsen
12.03.2013
699
0
16
Tilasin tuotteita kotiinkuljetuspalvelulla, ja huomasin eilen että kusti oli yrittänyt soittaa. Soitin takaisin, mutta puhelu menee koko ajan vastaajaan :(

Mitenköhän kauan minua yritetään vielä tavoitella, ennen kuin paketti palautuu lähettäjälle? Ei kait ne vielä sitä lähetä takaisin, kun en ihan ehtinyt heti vastaamaan puheluun?

Soittavat uudestaan ja sen jälkeen tulee lappu jossa lukee että on yritetty tavoitella ja pitää soittaa siihen ja siihen numeroon tiettyyn päivämäärään mennessä :)

Postilla on erilaisia kotiinkuljetuspalveluita, niiden ehdot löytyy postin sivuilta. Esimerkiksi pelkkänä ovelle-pakettina tilattuja tuotteita yritetään toimittaa kerran, ja sen jälkeen ne täytyy hakea itse postista. Jakelukuljetusta puolestaan toimitetaan n. 7 arkipäivän ajan.

Mulle tosiaan soitettiin ehkä kolmena päivänä. Sen jälkeen lähettivät kirjeen jossa luki että mihin numeroon pitää soittaa ja sopia jakeluajankohdasta :) Oli merkitty myös päivä, että koska paketti lähtee takaisin. Ja siihen päiväykseen oli noin pari viikkoa.

Joten odottele soittoa tai kirjettä :)