Postia odotellaan =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unimummeli - 76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unimummeli - 76

Vieras
Hei!

Olen kolmen lapsen pian 28-vuotias äiti ja etsin uusia kirjeenvaihtokavereita! Lapseni ovat syntyneet v. -94, -99 ja -01.
Neljännen lapsen l.a on ensi helmikuussa =)

Kaipaan ihan tavallista juttuseuraa näin kirjeenvaihdon välityksellä, miksei mailillakin. Pidän pitkistä kirjeistä ja tykkään niitä näperrellä itsekin. Harrastuksina minulla onkin lähinnä kirjoittelu ja lukeminen.

Voit lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen unimummeli@suomi24.fi
Vaihdetaan sitten osoitteita ja tutustutaan paremmin :wave:

heipparallaa!
täällä olis äippä oulaisista. lapsia 5 ja helmikuussa 05 la, oikeesti syntyy jo tammikuussa, leikataan mut päivä ei vielä ole tiedossa. lasten iät 11, 9, 6, 3, ja 2. kirjoitteleppa.
T:marjut.piippo@luukku.com :wave:

Hei unimummeli ja mammu!!! Haluaisin alkaa kanssanne kirjeenvaihtoon, jos mahdollista!! Olen naimisissa, 4 lapsen äiti, töissä ja harrastan esim.lukemista, kirjeenvaihtoa, musiikinkuuntelua, ulkoilua, yms. Vaihdetaanko osoitteita meilien kautta? Os. supernova65@suomi24.fi :heart: =)

Heippa! Täällä myös -76 syntynyt kolmen lapsen äiti, joka mielellään meilailee! Lapseni ovat 2,5v., 5v ja 8v. Olen jo töissä, joten vastailu kestää toisinaan, mutta olisi kumminkin mukava vaihdella ajatuksia kanssanne. :D Os. on peppilia@luukku.com vastaan sinulle unimummeli huomenna!

Meilailun merkeissä : minä olen kohta 29 vuotias neljän lapsen kotiäiti lapset(-98,-00,-01 ja -04), eli touhua riittää mutta mielelläni kirjoittelen kun aikaa liikenee.Jos haluatte vaihdella ajatuksia os.marika.vuolle@kolumbus.fi

Yhteistyössä