posti toi verokortin tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marjo

Vieras
saan liiton työttömyyspäivärahaa. Muistako oikein; liitto korottaa veroprosentin kahdella. Ja liitto saa verotustiedot suoraan verottajalta.
Vai pitääkö hakea muutoskortti ja lähettää liittoon

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mä olen hakenut verotoimistosta muutosverokortin sosiaalietuuksille niin ei mene sitä 20 prossaa

Muutoskortin mukaan voi olla pienempi kuin 20. Mut jos ns. normaali ansiotuloverokortti niin sit vähintään se 20.

Alkuperäinen kirjoittaja onko näin:
mä olen hakenut verotoimistosta muutosverokortin sosiaalietuuksille niin ei mene sitä 20 prossaa

Muutoskortin mukaan voi olla pienempi kuin 20. Mut jos ns. normaali ansiotuloverokortti niin sit vähintään se 20.

no mulla menee nyt 8 prosenttia plus se kelan pari siihen päälle
sosiaalietuuksille laskettu..

Joo, oishan se mahdollista käydä hakemassa muutos verokorttisosiaalietuutta varten mutta mieluummin maksan tuon että saa pikkasen takaisin ennen joulua, kuin että tulisi mahdollisesti viel mätkyjä :/
Eli varman päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja löpö:
Saattoi olla juuri noin, prosentti on kuitenkin joka tapauksessa vähintään 20 % (vaikka sun verokortissa lukis 15%).
höpö

Kerroppas sitten tarkemmin... Mulle kun tuli just päätös ja siinä lukuna oli tuo maaginen 20%..

päätöksessä se onkin aina ellet toimita uutta korttia mikä on laskettu sosiaalietuuksille

Joo, oishan se mahdollista käydä hakemassa muutos verokorttisosiaalietuutta varten mutta mieluummin maksan tuon että saa pikkasen takaisin ennen joulua, kuin että tulisi mahdollisesti viel mätkyjä :/
Eli varman päälle.

Näin! Entä pitääkö se verokortti lähettää liittoon, vai saavatko tiedot "lankoja pitkin" verovirastosta suoraan?

Yhteistyössä