Posliiniäipät, saunassa esim. työporukan kanssa??

  • Viestiketjun aloittaja Luontevasti
  • Ensimmäinen viesti
minäkin
En kyllä haluais saunoa työpaikan miesten kanssa. Niinku joku tuolla mainitsi, niin saattas mennä osa uskottavuudesta pesuveden mukana.

Voin olla sosiaalinen töissä ja puhua muustakin kuin työasioista, mutta haluan pitää asiat tietyllä ammatillisella tasolla. Monesti on tullu huomattua et joillekki mihille ja miksei myös naisille on nakusaunomisen jälkeen aika vaikee pysyä töissä asialinjalla. Jossain vaiheessa lipsahtaa liian henkilökohtaiseksi ja alkaa jos jonkulaiset säätämiset.
 
tottajuu
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Nainen saa levitellä jalkoväliään aika tavalla jotta sieltä jotain erottuisi, oli mätästä tai sitten ei. Kunhan muistaa olla istumatta hajareisin lauteilla, niin ei tarvitse punastella.
Harrastan ihan luontevasti saunomista porukoissa (myös työ) ja en koe siinä mitään outoa. Karvoistani kun en vain tykkää, ja ajelen ne pois myös sieltä pimpsan alueelta. Sitähän ei tosiaan tartte levitellä kaikkien nähtäväksi.
 
"jooh"
Olen ollut muiden meidän konsernin esimiesnaisten kanssa saunassa, ja en kyllä muista kenellä oli pehko, kenellä ei. Tais olla niin, että ne tyylikkäimmät, timmeimmät jne. oli karvattomia, ja se pehko tutisi sitten läsähtäneiden aviovaimojen haaruksissa.

Itse olin karvaton kuten yleensäkin, enkä sitä häpeä missään saunassa, enempi hävettäis kauhea rämemajava. Uimahallissakin joillakin on niin tuuheat rämemajavat, että melkein silmille hyppäävät.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja en täysin posliini;11091967:
Mites yllättäen kaikki posliinit on harmaita =) sekasaunojia
Mistäs tämä fakta käy ilmi? Parista kommentista? Ja sitten se on yhtäkkiä yleistettävä fakta? Palstalogiikkaa parhaimmillaan.
 
\

Et jos siellä on ollu myös miespuolisia mukana, vaikka yleensä nämä on ollut naistensauna- iltoja.

Niin että mököttää siksi että on posliini ja olis miähiä mukna, vai että olis miähiä mukana ja posliinipersusta ei kuulukaan koko kysymykseen?

????

Vai - voisiko olla- että tässä ajetaan jälleen kerran takaa että karvainen persvärkki on niin kauhea, että käy vallan ehkäisyvälineestä ja ei siis herätä seksuaalisia tuntoja yhdessäkään miehessä?

Liimaa saunaillan ajaksi pupuseesi (pupuilu, siitä tuli mieleen) irtokarvoja?
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
hih-ja-hih
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26388720:
Niin että mököttää siksi että on posliini ja olis miähiä mukna, vai että olis miähiä mukana ja posliinipersusta ei kuulukaan koko kysymykseen?

????

Vai - voisiko olla- että tässä ajetaan jälleen kerran takaa että karvainen persvärkki on niin kauhea, että käy vallan ehkäisyvälineestä ja ei siis herätä seksuaalisia tuntoja yhdessäkään miehessä?

Liimaa saunaillan ajaksi pupuseesi (pupuilu, siitä tuli mieleen) irtokarvoja?
Vähän tuohon tapaan on mieheni joskus vihjaillut kun kokeilin välillä pusikon kasvatusta(:) No, sitä ei kestänyt kauaa ja nyt lasertekniikalla on saanut karvat kyytiä!
 
kuitenkin harmaana
Harrastan ihan luontevasti saunomista porukoissa (myös työ) ja en koe siinä mitään outoa. Karvoistani kun en vain tykkää, ja ajelen ne pois myös sieltä pimpsan alueelta. Sitähän ei tosiaan tartte levitellä kaikkien nähtäväksi.
Samaa mieltä, eihän sinne suoraan näe onko karvaa vai ei. No kuitenkaan mulla ei ole ja saunon erilaisten porukoiden kanssa kesäisin mökeilläkin..
 
yöööök
Edellisessä työpaikassa oli ihan vakiojuttu saunoa että siellä oli myös miehiä mukana. Silloin pidin posliinityyliä, eikä tästä koskaan tullut mitään ongelmaa.

Nykyisessä firmassani käydään naisten kanssa kerran/pari kuukaudessa edustus saunassamme. Ihan hyvä sosiaalinen tapahtuma, jossa puhutaan asiat puhki.
En ujostele mitenkään karvattomuuttani, ja en ole todellakaan ainoa siinä. Enempi mietityttää liiankin isot ja terhakat nännit näissä B-tisuissa :snotty:
Hyi helvetti. En ikinä, ikinä, ikinä menisi työpaikan miesten kanssa alasti saunaan. Oksettaa ajatuskin niistä keski-ikäisistä kuolaajista. Kamala olisi sitten seuraavana päivänä istua taas palaverissa, kun verkkokalvoilla roikkuisi vain kuva elähtäneistä työkavereiden sukupuolielimistä.
 
Entajua
[QUOTE="jooh";26387364]Olen ollut muiden meidän konsernin esimiesnaisten kanssa saunassa, ja en kyllä muista kenellä oli pehko, kenellä ei. Tais olla niin, että ne tyylikkäimmät, timmeimmät jne. oli karvattomia, ja se pehko tutisi sitten läsähtäneiden aviovaimojen haaruksissa.

Itse olin karvaton kuten yleensäkin, enkä sitä häpeä missään saunassa, enempi hävettäis kauhea rämemajava. Uimahallissakin joillakin on niin tuuheat rämemajavat, että melkein silmille hyppäävät.[/QUOTE]

Miten ihmiset ovat niin eksyksissä, että häpeävät itseään noin paljon. Alapääkarvoitus on ihan luonnollinen asia, jos sitä ei pysty itsessään hyväksymään, niin jotain on pahasti vialla.
 
"Maisa"
Ihmettelen sekasaunomista työpaikoilla. Itse en ole siihen törmännyt 20 vuoden työrupeaman aikana. Aina on ollut naisten ja miesten sauna erikseen. Se onko posliini ei ole niin olennainen asia, monta muutakin juttua voi ihmisiltä löytyä (esim. Raskausarpia, luomia, lävistyksiä, tatuointeja tai jotain muuta).
 
opettaja
Olen karvainen (mutta siistitty) ja käydään työporukan kanssa useinkin sekasaunassa. Ei siellä kyllä kukaan kyttää, että onko karvat vai ei. Ja hyvin sujuu jopa opettajiltakin sekasaunominen =)
 
"vieras"
Täällähän oppii uusia sanoja: Posliiniäippä...Määrittelen itseni normaalisti muuta kautta mutta kai mä sitten olisin rämemajavaäippä ja joskus raivaussahan jäljiltä sänkiäippä, ei jaksa aina olla kerimässä.
 

Yhteistyössä