Kertokaa nyt!!! Kun olen uteliasAlkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Olisi kiinnostava tietää minkä alan työpaikoista on kyse???
Kertokaas!
No mitä pihtaatte totuus esiin kuin posliiniAlkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kertokaa nyt!!! Kun olen uteliasAlkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Olisi kiinnostava tietää minkä alan työpaikoista on kyse???
Kertokaas!
broileria?Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Ja TAAS posliini häpeää sitä broileriaan! TAAS!
Taisi joillekin ujous iskeä kun "harmaita" ovat :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja en täysin posliini:Mites yllättäen kaikki posliinit on harmaita =) sekasaunojia
Joutuko tää mun tekstini niin huonoon paikkaan, etten saanut vastauksia. Koitetaas uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:Hei eikö teistä työporukan kanssa sekasaunojista kenelläkään tule sellanen olo, että "ammattitaito kärsii". Eli tarkoitan tällä sitä, että tän alastonkokemuksen jälkeen työkaverit muistaa sut aina nakupekkana eikä voi ottaa enää tosissaan. Aina kun jotakuta jännittää työhaastattelussa niin sille sanotaan, että ajattele sitä haastattelijaa alusvaatteisillaan niin jännitys häviää ja suorastaan naurattaa. Eikö tässä nakuilussa ole vähän sama homma?
Meillä on joskus työporukan kesken ollut saunomisia, jos ei nyt ihan kaikki yhtä aikaa, niin samoissa pukutiloissa naiset ja miehet. En kyllä ole hoksannut, että kenelläkään olisi jäänyt vaivaamaan tai muutenkaan vaikuttamaan, että on nähnyt sen tutun kaverin ilkosillaan =) Ollaan hyviä ystäviä muutenkin. Yksi on kyllä sellainen, että se heittää aina alastomaksi pienestäkin tekosyystä, vapaalla siis, ei töissä ja siitä on tullut porukan kesken vitsin aiheAlkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:Joutuko tää mun tekstini niin huonoon paikkaan, etten saanut vastauksia. Koitetaas uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:Hei eikö teistä työporukan kanssa sekasaunojista kenelläkään tule sellanen olo, että "ammattitaito kärsii". Eli tarkoitan tällä sitä, että tän alastonkokemuksen jälkeen työkaverit muistaa sut aina nakupekkana eikä voi ottaa enää tosissaan. Aina kun jotakuta jännittää työhaastattelussa niin sille sanotaan, että ajattele sitä haastattelijaa alusvaatteisillaan niin jännitys häviää ja suorastaan naurattaa. Eikö tässä nakuilussa ole vähän sama homma?
Tuli tämäkin sitte selväksi!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En mä kyl ensimmäiseks kato jalkoväliin vaan tissit on ne mitkä ensiks tulee katottuu.
Tai sanoo itseään posliiniäipäksi? Aikamoinen seksinkarkottaja nimitys. :$Alkuperäinen kirjoittaja totta vai tarua:Siis ihan oikeesti jotkuu saunoo työporukan kanssa!!?