Posliiniäipät, saunassa esim. työporukan kanssa??

  • Viestiketjun aloittaja Luontevasti
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen useasti saunonut sekä miesten että naisten kanssa, eikä mulla ole aavistustakaan, onko niillä ollut karvat tallessa.


Jos joku taas on minua tuijottanut, en ole siitäkään tietoinen.

Huononäköisyyden etuja.


B)
 
Vieras
Tästä tuli mieleen yks viime talven tapaus, kun oltiin kaverin kanssa hotellin naistensaunassa. Mun puolesta saa olla pehko tai posliini, ihan miten kukakin tykkää. Mut ei niitä posliineja kyl tartte yleisessä saunassa alkaa ajelee. Siel yks eukko veteli höylällä posliiniaan puhtaaks..... Sitä en ihan ymmärtänyt.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja en täysin posliini:
Mites yllättäen kaikki posliinit on harmaita =) sekasaunojia
Taisi joillekin ujous iskeä kun "harmaita" ovat :snotty:
Minulla posliini on ollut jo niin kauan ettei hetkauta mitenkään näyttää tai nähdä vaikka siellä sekasaunassa.
Nykyisessä työssä ei ole tapana saunoa työkavereiden kanssa. Aikaisemmin kylläkin sitä tehtiin kiinteistövälitys-, ja pankkialallakin :wave: B)

 
ei ehkä toista kertaa
Työporukan kanssa olen ollut ja aika ajeltu oon. Mutta mitenkäs sitten, ootteko olleet asiakkaiden kanssa. Mä oon ollut kerran ja se oli kyllä vähän kiusallista, vaikka alastomuus ei mulle sinällään ole. Kaveriporkassa käydään paljon sekasaunassa.
 
Kunhan mietin
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:
Hei eikö teistä työporukan kanssa sekasaunojista kenelläkään tule sellanen olo, että "ammattitaito kärsii". Eli tarkoitan tällä sitä, että tän alastonkokemuksen jälkeen työkaverit muistaa sut aina nakupekkana eikä voi ottaa enää tosissaan. Aina kun jotakuta jännittää työhaastattelussa niin sille sanotaan, että ajattele sitä haastattelijaa alusvaatteisillaan niin jännitys häviää ja suorastaan naurattaa. Eikö tässä nakuilussa ole vähän sama homma?
Joutuko tää mun tekstini niin huonoon paikkaan, etten saanut vastauksia. Koitetaas uudelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:
Hei eikö teistä työporukan kanssa sekasaunojista kenelläkään tule sellanen olo, että "ammattitaito kärsii". Eli tarkoitan tällä sitä, että tän alastonkokemuksen jälkeen työkaverit muistaa sut aina nakupekkana eikä voi ottaa enää tosissaan. Aina kun jotakuta jännittää työhaastattelussa niin sille sanotaan, että ajattele sitä haastattelijaa alusvaatteisillaan niin jännitys häviää ja suorastaan naurattaa. Eikö tässä nakuilussa ole vähän sama homma?
Joutuko tää mun tekstini niin huonoon paikkaan, etten saanut vastauksia. Koitetaas uudelleen.
Meillä on joskus työporukan kesken ollut saunomisia, jos ei nyt ihan kaikki yhtä aikaa, niin samoissa pukutiloissa naiset ja miehet. En kyllä ole hoksannut, että kenelläkään olisi jäänyt vaivaamaan tai muutenkaan vaikuttamaan, että on nähnyt sen tutun kaverin ilkosillaan =) Ollaan hyviä ystäviä muutenkin. Yksi on kyllä sellainen, että se heittää aina alastomaksi pienestäkin tekosyystä, vapaalla siis, ei töissä ja siitä on tullut porukan kesken vitsin aihe :D
 
yöks
Hitsi, mua ei kyllä sais kirveelläkään jonkun työporukan kanssa sekasaunaan. Ihan omituinen tapa, milloinkas tuollainen on alkanut? Hyvä että naisporukassa kehtaan mennä.
 
vieras
hmm..luulis et jos miehet ja naiset on samassa saunassa ni että ainaki naiset haluais laittaa pyyhkeen päälle...emmä ainakaa halis itteeni näytellä miespuolisille työbadeille.
 
Turbojurpo
Nainen saa levitellä jalkoväliään aika tavalla jotta sieltä jotain erottuisi, oli mätästä tai sitten ei. Kunhan muistaa olla istumatta hajareisin lauteilla, niin ei tarvitse punastella.
 

Yhteistyössä