Et jos siellä on ollu myös miespuolisia mukana, vaikka yleensä nämä on ollut naistensauna- iltoja.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:26 ElinaJohanna kirjoitti:mököttää siitä et sulla posliini? vai siitä et oot siel saunaillassa? why?
No kyllä minäkin mököttäisin jos mieheni saunois muiden naisten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:33 luontevasti kirjoitti:\Et jos siellä on ollu myös miespuolisia mukana, vaikka yleensä nämä on ollut naistensauna- iltoja.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:26 ElinaJohanna kirjoitti:mököttää siitä et sulla posliini? vai siitä et oot siel saunaillassa? why?
joskus käyvät joskus eivät...Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:16 vinttijengi kirjoitti:hei oikeesti käykö työporukat sekasaunassa???
Käyn saunomassa silloin kuin haluan, ja myös typorukalla. Viimeeksi pikkujouluaikaan oltiin miehet ja naiset samassa saunassa. Sielläkin taisi olla useita karvansa ajelleita itseni lisäksi, joten thats it! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:29 KASTEMATO kirjoitti:kukin tehkööt karvoillaan mitä lystää... pitäkööt tai luopukoot...
Mitä väliä sillä muutenkaan saunassa on? vai onko saunomisen tarkoitus tuijotella toisten looria :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja just niin:Onhan siellä kiva vertailla miehien varustuksia :kieh: Mutta varmaan miehet sitte katselevat vaivihkaa meidän naispuolisten kurveja ja vaikka niitä karvoja/posliineja
Niin, niin, mutta kävisitkö sitten vaikka työporukan kanssa sekasaunassa?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Jos mua häiritsis se ettei mulla ole karvoja niin en kait niitä sillon ajelis pois =)
Olen käynyt työporukan kanssa saunomassa nykyisessä, ja myös edellisessä työpaikassa oli sama tapa.Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle:Niin, niin, mutta kävisitkö sitten vaikka työporukan kanssa sekasaunassa?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Jos mua häiritsis se ettei mulla ole karvoja niin en kait niitä sillon ajelis pois =)
No ei ainakaan ikinä yhdessäkään työpaikassa, jossa olen itse ollut enkä ole muiltakaan ikinä moisesta kuullut...Ei kai se kamalan tavallista ole.Alkuperäinen kirjoittaja vinttijengi:hei oikeesti käykö työporukat sekasaunassa???
Kyllä kävisin jos meillä työporukan kanssa ois tapana käydä =)Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle:Niin, niin, mutta kävisitkö sitten vaikka työporukan kanssa sekasaunassa?Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Jos mua häiritsis se ettei mulla ole karvoja niin en kait niitä sillon ajelis pois =)
Alkuperäinen kirjoittaja musatoosa:Jos tyttöporukalla ollaan niin tuskinpa siellä kukaan toisten pinppoja katselee. Ja jos on ukkoja mukana, niin aivan sama onko posliini vai karvakolmio; jokatapauksessa ne katsoo toosia.