posliinia kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja Nunna
  • Ensimmäinen viesti
Nunna
Moniko haluaa kumppaninsa olevan posliini? Mä ainakin tykkään kun miehen vehkeet on ajeltu. Silloin suihinotto on mukavampaa kun ei tule karvoja suuhun. Ja vehkeet on helpompi pitää puhtaana jolloin ne eivät haise (paljoa).
 
Elviira
Mulla on posliinia. Sileä, silkinpehmeä pimppi. Se tekee minut itseni kiimaiseksi ja miehet tykkää. Mulla on paksut mehukkaat häpyhuulet ja pimpin paljaus tekee miehet höperöiksi. Tänään taas on luvassa maukas yö. Tuskin maltan odottaa, pimppa sykkii kamalasti jo nyt ja uhkaa ottaa varaslähdön mutta säästän myöhempään.
 
Elviira
En heitä helmiä sioille. Odotan ja annan parhaat palat miesystävälleni. Olen nuori 24v ja kaveri 56v. Siltä saan orgasmit niin, että taju lähtee. Se osaa kaikki temput ja tykkää nähdä miten tuhma olen.
 
nakuilijat
Meillä molemmilla poslari, vaimollalla aina, minulla joskus.Täytyy myöntää että poslari näyttää kiinnostavan miehiä.Nakurannalla tai yhteissaunassa löytyy yllättävästi miehiä joilla on muka asiaa vaimolle milloin mistäkin. Puutarhassa kun olemme nakuna, näyttää myös naapurin miehellä olevan usein asiaa kitkemään kukkapenkkiä koska siltä paikalta on hyvä näköyhteys meidän puutarhaan. Vaimoa eikä minua se haittaa, naurattaa vaan ja joskus vaimo on leikillään oikein tarkoituksella ""esitellyt"" paikkojaan.
 

Yhteistyössä