Posliini

  • Viestiketjun aloittaja Seidi
  • Ensimmäinen viesti
Onnistuva mies.
Karvat kuitenkin iänmyötä harvenee, ja tapahtuu siellä muitakin muutoksia.
Kiimaisuuskin vähenee.
Ulkonevat sisemmät häpyhuulet kutistuu, ja menee näkymättömiin.

Kivahan noita muutoksia on seurailla.
 
vierailija
Karvat kuitenkin iänmyötä harvenee, ja tapahtuu siellä muitakin muutoksia.
Kiimaisuuskin vähenee.
Ulkonevat sisemmät häpyhuulet kutistuu, ja menee näkymättömiin.

Kivahan noita muutoksia on seurailla.
Hormonitason muutokset vaikuttavat sisempien häpyhuulien kokoon huomattavasti. Omalla puolisollani ne katosivat toisen synnytyksen jälkeen lähes kokonaan mutta ovat pikkuhiljaa palautuneet ennalleen. Mitkään ulkonevat ne eivät ole koskaan olleetkaan.
 
Posliini penis
Miehenä sheivaan pari kertaa vuodessa alapään posliiniksi mut peniksen pidän karvattoma yleensä aina, saunassa joskus vaimo totes siihen tyyliin et taas on ihka paljas, paljaana penis näyttäis erektiossa pidemmältä, siinä kun vaimo masturpoi minua tilanne tulee paremmin esille tuntuu tosi seksikkäältä kun hoitelen liukuvoiteen annostelusta et luistaa kunnolla, siinä kun taoettelee saa pidennettyä mielihyvän tunnetta, vaimo istuu minä olen sopivasti seisoen hänen edessä, laukeminen on tosi voimakas kokemus et meinaa ihan väkisin mennä jalat alta siinä siemensyöksy näkyy ja tuntuu seksuaalisesti voimaann
 
Suuseksiä antanut
Posliini pimpin nuoleminen sanomisen jälkeen on aivan ok kielellä kun lipsuttaa pimpin kieltä eli klitorista ja välillä imemällä kyllä vaimo siinä kunnon orkut saa.
 
Amiraali perhonen
Ostin vaimollle joululahjaksi pienen suurennuslasin jossa oli pinsetit sillä voi tarkasti nyppiä pois pimpin karvoja saa tosi tarkan rajauksen minkämoisen milloinkin haluaa voi yllättää erilaisilla rajauksilla voi tehdä perhosen tai nsadin kiitotien pimpin koristeeksi.
 
Pullea pimsa
Kyllä pullea posliini pimsa hyvän makuiisella liukuvoiteella käsiteltynä suuseksissä on tosi hyvää kun jalat ylös vedettynä koukussa pääsee kunnolla klitorista imemään ja päälle vielä kunnon pano niin kyllä pimpsakin tykkää kunnon käsittelystä.
 
Posliini
Posliiniksi sheivattu miehen penis ja kivekset tuntuu tosi antavalta ja kiihottavalta välillä sheivaan alapään aivan puhtaaksi ei ole vaimo koskaan moittinut on vain todennut että jaha nyt on tämä vaihe kysyi kerrran antaakotämä mulle seksuaalista nautintoa johon vastasin kyllä antaa sanoi että sitten siitä vain
 
Pannaan posliinia
Posliiniksi sheivattu miehen penis ja kivekset tuntuu tosi antavalta ja kiihottavalta välillä sheivaan alapään aivan puhtaaksi ei ole vaimo koskaan moittinut on vain todennut että jaha nyt on tämä vaihe kysyi kerrran antaakotämä mulle seksuaalista nautintoa johon vastasin kyllä antaa sanoi että sitten siitä vain
Tällainen posliini varmaan alkaa panettaan kun on sheivattu pimppiä varten saa siinä posliini peniksellä panna ja pimpsa saa siinä oman osansa jos pimppi on myös sheivattu posliiniksi on kuin kaksoiset ilman ainuttakaan karvaa pannaan posliiniksi.
 
vierailija
Jos ajan parran että voin mussuttaa pillua ihan huolella niin olisi se posliiniksi ajaminen ihan mukava ele ettei karvat menisi koko ajan suuhun kun yritän keskittyä pillun kiihottamiseen
 
Posliiniin pano
Ostin kerran sheivareita ja ajattelin saunan jäkeen sheivata vaimon pimpin, mutta hän oli sitä mieltä että hän ei anna minulle sitä natintoa että sheivaisin hänen pimppinsä posliiniksi, mutta sitten en sillä hetkellä sheivasin oman peniksen ja kivekset putipuhtaaksi, ei ollut niin helppo kuin kuvittelin kyllä siinä aikaa meni yllättävän pajon, tätyy sanoa että harjoitus tekee mestarin vuosien aikana olen silloin tällöin ajellut posliiniksi eilen viimeksi nyt on puti puhdas penis näyttää seisokissa koko komeutensa vielä kun kivekset on hyvin huollettu, kyllä kelpaa panna pimppiä täysillä posliini on hyvä.
 
vierailija
Kyllä posliiniksi sheivattu pimppi ja peniksen seutu on aivan in varsinkin siinä vaiheessa kun penis tanakasti pystyssä seisoo ja pimmppi odottaa panemisen hetkeä molemmat posliinit panee parastaan.
 
vierailija
Ostin kerran sheivareita ja ajattelin saunan jäkeen sheivata vaimon pimpin, mutta hän oli sitä mieltä että hän ei anna minulle sitä natintoa että sheivaisin hänen pimppinsä posliiniksi, mutta sitten en sillä hetkellä sheivasin oman peniksen ja kivekset putipuhtaaksi, ei ollut niin helppo kuin kuvittelin kyllä siinä aikaa meni yllättävän pajon, tätyy sanoa että harjoitus tekee mestarin vuosien aikana olen silloin tällöin ajellut posliiniksi eilen viimeksi nyt on puti puhdas penis näyttää seisokissa koko komeutensa vielä kun kivekset on hyvin huollettu, kyllä kelpaa panna pimppiä täysillä posliini on hyvä.

Ei antanut sun sheivata? Tää olis kyllä idealli tilanne niin pääsisi ite siitä hommasta ja sais vielä nauttia samalla rakkaansa kosketuksesta...
 
Nyt sheivaama
Melko varmaan tuntuisi tosi seksikkäältä jos olisi mahdollisuus sheivata vaimon tuuhea pimppi posliiniksi, samalla pääsisi näkemään pimpin anatomiaa kun pimpin huulet tulee kunnolla esille ja pullea kumpu olisi tosi antavan näköinen matka kummulle.
 

Yhteistyössä