vierailija
Kyllä pullea posliini on hyvä ja kiihottava kun saa pimpin halkaista panemalla, on tosi makee tunne kun laukee.
Isot tissit ja posliini pimppi on hyvä pari ja mitä isompi pimpin kumpu sitä parempi., kyllä tällaiset muodot saa panettamaan.Kyllä pullea posliini on hyvä ja kiihottava kun saa pimpin halkaista panemalla, on tosi makee tunne kun laukee.
Eikä maksa paljon vai maksaako?Posliini kuullostaa tosi hyvältä joululahjalta nyt vain joukollla sheivaamaan posliiniksi ! ! !
Posliini joulu kyllä taatusti.Posliini kuullostaa tosi hyvältä joululahjalta nyt vain joukollla sheivaamaan posliiniksi ! ! !
Pillussa, perseessä... joo! Ehdottomasti karvoitus! Minullakin on kohtuu-kunnollinen karvoitus... <3Minä en ole, ihan posliini kyllä karvoja täytyy olla en ole, mikään neitokainen mutta vaikka minulla on karvoja pillussa silti miehet imevät sitä
Laskettelukeskus posliini.Onko posliini hyvä joululahja?
Kumiasussa kätevämpää olla posliini.Kyllä pillun pitää olla karvainen, karvainen pillu kertoo naiseudesta ja posliini tyttöydestä
Puhut asiaa.Kumiasussa kätevämpää olla posliini.
Harrastan ajoittaista sheivausta tänään aloitin palleista ja peniksestä on kiva, kun pallit on posliinilla samoin penis, voi olla että vielä ennen joulua ajan kaiken posliiniksi silloin koen et on tosi siisti, peniskin tulee erektiossa juhlavasti esille sit on kaikki joulun herkut siististi esillä.Posliini kuullostaa tosi hyvältä joululahjalta nyt vain joukollla sheivaamaan posliiniksi ! ! !
Ompa jollain tosi ihana mies, kun ymmärtää posliinin ihanuuden,on tosi siistiä.Harrastan ajoittaista sheivausta tänään aloitin palleista ja peniksestä on kiva, kun pallit on posliinilla samoin penis, voi olla että vielä ennen joulua ajan kaiken posliiniksi silloin koen et on tosi siisti, peniskin tulee erektiossa juhlavasti esille sit on kaikki joulun herkut siististi esillä.
Kyllä posliini kulli näyttää ja tuntuu parhaalta. Siksi olen täysin karvaton alapäässä.En anna enää karvat kasvaa. Tuntuu hyvältä runkkaa ja hyväillä posliini kullia.Harrastan ajoittaista sheivausta tänään aloitin palleista ja peniksestä on kiva, kun pallit on posliinilla samoin penis, voi olla että vielä ennen joulua ajan kaiken posliiniksi silloin koen et on tosi siisti, peniskin tulee erektiossa juhlavasti esille sit on kaikki joulun herkut siististi esillä.