Seidi
Minä en ole, ihan posliini kyllä karvoja täytyy olla en ole, mikään neitokainen mutta vaikka minulla on karvoja pillussa silti miehet imevät sitä
Minulla on sellainen pillu että klitoris on ulkona häpyhuulten välistä sen löytää helposti ja vulvan löytää myös en halua olla posliini nainen on nainen kun sillä on karvatjos vulvan löytää varttitunnissa karvojen seasta silloin niitä ei ole liikaa
Hormonitason muutokset vaikuttavat sisempien häpyhuulien kokoon huomattavasti. Omalla puolisollani ne katosivat toisen synnytyksen jälkeen lähes kokonaan mutta ovat pikkuhiljaa palautuneet ennalleen. Mitkään ulkonevat ne eivät ole koskaan olleetkaan.Karvat kuitenkin iänmyötä harvenee, ja tapahtuu siellä muitakin muutoksia.
Kiimaisuuskin vähenee.
Ulkonevat sisemmät häpyhuulet kutistuu, ja menee näkymättömiin.
Kivahan noita muutoksia on seurailla.
ihan sama kunhan tulee pillu nuoltua hyvin ja naitua kunnolla.Minä en ole, ihan posliini kyllä karvoja täytyy olla en ole, mikään neitokainen mutta vaikka minulla on karvoja pillussa silti miehet imevät sitä
On se makuasia, mutta karvaton (poslaripillu) on parasta herkkua!Minulla on sellainen pillu että klitoris on ulkona häpyhuulten välistä sen löytää helposti ja vulvan löytää myös en halua olla posliini nainen on nainen kun sillä on karvat
Olet oikeassa kunnon kova kulli on poikaa kun se menee märkään pilluunihan sama kunhan tulee pillu nuoltua hyvin ja naitua kunnolla.
ei must mutta upeaa nuolla.Minä en ole, ihan posliini kyllä karvoja täytyy olla en ole, mikään neitokainen mutta vaikka minulla on karvoja pillussa silti miehet imevät sitä
Sinkut posliiniksi, jos jättää osan karvoista ajamatta niin leikatut terävät karvan tyngät voivat puhkaista kondomin ja saada sitten mahdollisesti ikäviä tuliaisia.Minä en ole, ihan posliini kyllä karvoja täytyy olla en ole, mikään neitokainen mutta vaikka minulla on karvoja pillussa silti miehet imevät sitä
Mitä isompi kumpu posliiniksi ajettuna sitä seksikkäämpiKyllä pullea posliini pimsa hyvän makuiisella liukuvoiteella käsiteltynä suuseksissä on tosi hyvää kun jalat ylös vedettynä koukussa pääsee kunnolla klitorista imemään ja päälle vielä kunnon pano niin kyllä pimpsakin tykkää kunnon käsittelystä.
Tällainen posliini varmaan alkaa panettaan kun on sheivattu pimppiä varten saa siinä posliini peniksellä panna ja pimpsa saa siinä oman osansa jos pimppi on myös sheivattu posliiniksi on kuin kaksoiset ilman ainuttakaan karvaa pannaan posliiniksi.Posliiniksi sheivattu miehen penis ja kivekset tuntuu tosi antavalta ja kiihottavalta välillä sheivaan alapään aivan puhtaaksi ei ole vaimo koskaan moittinut on vain todennut että jaha nyt on tämä vaihe kysyi kerrran antaakotämä mulle seksuaalista nautintoa johon vastasin kyllä antaa sanoi että sitten siitä vain
Ostin kerran sheivareita ja ajattelin saunan jäkeen sheivata vaimon pimpin, mutta hän oli sitä mieltä että hän ei anna minulle sitä natintoa että sheivaisin hänen pimppinsä posliiniksi, mutta sitten en sillä hetkellä sheivasin oman peniksen ja kivekset putipuhtaaksi, ei ollut niin helppo kuin kuvittelin kyllä siinä aikaa meni yllättävän pajon, tätyy sanoa että harjoitus tekee mestarin vuosien aikana olen silloin tällöin ajellut posliiniksi eilen viimeksi nyt on puti puhdas penis näyttää seisokissa koko komeutensa vielä kun kivekset on hyvin huollettu, kyllä kelpaa panna pimppiä täysillä posliini on hyvä.