No johan on kumma, kun jopa tällainen asia pitää kääntää keskusteluksi siitä, kuka on maalta ja kuka ei.
Pienet on arvot jos asuinpaikka määrä arvostuksen asteen ihmisiä kohtaan.
Kaikki Stadilaiset (kautta muu pääkaupunkiseutu) eivät ole yliylpeitä nipoja. Ja kaikki ""maalaiset"" eivät ole juntteja.
Yksinkertaista.
Itse koko ikäni helsingissä asuneena ja syntyneenä en voi olla ihmettelemättä teitä muita (niin maalaiset kuin ne ""suuren kuuluisat"" pääkaupungissamme asuvat)jotka haluavat korostaa omaa paremmuuttaan muiden kustannuksella.
Minulle olisi aivan sama, vaikka olisin Ivalosta kotoisin -olisin siltikin ylpeä- niin itsestäni kuin kaupungistani, maastani ja muista ihmisistä.
Ehkäpä jokaiseen provoyritykseen ei kannattaisi edes vastata...Eipä tämäkään teksti meinaan mitään muuta, joku lukee ja haukkuu lyttyyn.
Nykyään kun ei saa olla omia mielipiteitä, vaan pitää kulkea massan mukana ""Joko sä oot meidän puolella tai meitä vastaan"" -asenteella.
niin ja muuten... Kaveripiirissäni nykyään harrastetaan tätä paljaaksi ajelu niin miehet kuin naisetkin, se tuli selväksi kesällä saunomisen yhteydessä.
Mutta eipä kukaan siitä ollut moksiskaan, kun minä ilmoitin etten ikinä ajaisi itseäni paljaaksi.
Itse en ole ennen tätä vuotta paljoa alapääni karvoja siistinyt ja eipä ole mieskään valittanut, kuitenkin on jo seitsemän vuotta jaksanut nuoleskella karvaista ilman valituksia.