Minäkin olisin kiinnostunut tietämään, että millä ilveellä te saatte ne karvat pois tuolta ihan alhaalta. Tuosta edestähän toki tulee itsekin bikinirajat siistittyä (bikinirajan iho ei kestä höylää eikä veetiä, otan sähkökoneella), ja olen monasti miettinyt, että varsinkin tuolta ihan alhaalta olisi kiva saada karvat pois, mutta miten? Miten te sinne näette (peilillä?), ja millä poistatte karvat (jos siinä veetissäkin siis lukee, että ei intiimialueille, niin ei kai sillä voi parempi-ihoisetkaan niitä poistaa)?
Joskus olen heilunut koneen ja peilin kanssa, että sain karvat pois peräaukon ympäriltä (joo, niitä on siellä asti, yök, en tykkää), mutta seuraavana päivänä iski niin helvetillinen kutina, kun sänki alkoi kasvaa, että ei sellaista kestä kukaan. Bikinirajatkin kutiaa kyllä ihan hulluna sängen takia, mutta sen kestää paremmin, tuolla alhaalla sänki hankaa ihoa ihan toisella tavalla. Ihan posliiniksi en itse ajaisi, tuntisin oloni luonnottomaksi, mutta muut tehköön just niin kuin itsestä tuntuu. (Täytyy muuten myöntää, että en ole koskaan ketään aikuista täysin posliinia nähnyt, mutta en kyllä asukaan Helsingissä. Isossa yliopistokaupungissa kyllä, mutta ainakin täällä siis sangen harvinaista. Useimmat tutut omanikäiset (alle 30) kyllä siistii niin kuin minäkin, kuka enemmän kuka vähemmän.)