posliini pilalla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen33

Vieras
Luin täältä kuinka innoissaan miehet ovat kun nainen ajaa pillun posliiniksi. Nyt sitten ajattelin ""antaa lahjaksi"" sen omalle rakkaalle miehelleni kun hän tulee ylihuomenna pitkältä reissulta kotiin. Ajoin siis eka kertaa elämässäni pillun posliiniksi ja kun sitten käsipeilillä katsoin että kaikki karvat on pois, niin näky oli hirveä!!! Toisessa ulommassa häpyhuulessa on suonikohju, joka saa sen pullottamaan enemmän kuin toisen. Sitten taas vastakkainen sisempi häpyhuuli roikkuu reilusti alempana kun toinen, ainakin sentin verran.

Olen kauhuissani! Onkohan mieheni suuseksin aikana jo nähnyt pimpsani kaikessa kauheudessaan ja tykkää siitä sellaisenaan vai ovatko karvat peittäneet tämän kauheuden mieheltäni? En saa millään karvoja kasvamaan takaisin kahdessa päivässä. Onkohan ruma posliinini hänelle täysi järkytys vai onko se joka tapauksessa kiihottavaa, vaikka häpyhuulet ovat epäsuhtaiset? Apua, apua, auttakaa, että tiedän, pidänkö pimpsan pari viikkoa piilossa mieheltäni vai yllätänkö posliinilla...

Kiitti, tämä lohdutti, taidan uskaltaa rohkeasti yllättää mieheni posliinilla, hävettävistä häpyhuulista huolimatta... Pitäisikö miestä vähän varoitella etukäteen, että tiedossa on posliiniyllätys? Vai olisiko paras yllätys, että hän huomaa itse riisuessaan pikkuhousujani?

Mitä menit nainen tekemään. Nyt vähän äkkiä karvat takasin.Jos häpyhuulet ovat sellaiset kuin kuvailit se on miehellesi varmasti järkytys nähdä. Sitä pienempää voisi nyt koettaa venytellä. Laita joku kilon puntti siihen kiinni jotta se venyisi oikeihin mittoihin. Epäsymmetrinen pillu on kamalinta mitä maailmassa voi nähdä. Siitä voi seurata miehelle vuosien impotentti kun kulli pelästyy moista. Olen kuullut että luontaistuotekaupasta saa ostettua alle kahden viikon ikäistä koivun mahlaa jonka käytöstä (suun kautta) on huomattava apu karvan kasvuun. Sitä pitäisi muistaakseni juoda kolme litraa viikossa.

Jos suhteesi partneriisi on kunnossa, luottamus ja läheisyys molemminpuolista, eihän silloin ole suurtakaan merkitystä sillä oletko posliini vai omistatko kunnon ""tussun"". Ja millaiset ""häippärit"" sinulla on.
Muut seikat ovat niitä joiden varaan kestävä ihmissuhde tukeutuu.
Jos poslarin takia toinen osapuoli nostaa metakan, voit alkaa miettimään onko silloin koko suhteellanne loppujen lopuksi edellytyksiä onnistumiselle.

OoOOOooOOO!!!!! Ai että oikein erikokoiset pillunhuulet!!! WAU, oletpa erikoinen. Älä nyt huolestu pikkuasioista, miehesi luultavasti villiintyy posliinistasi täysin, emmekä me äjjjät ole ennenkään mittailleet, millaisia häpyhuulet ovat, tai näkyykö niissä joku suoni. Naisen nautinto on tärkeintä!!! Hymyile, niin minäkin mies hymyilin sun viestillesi!!! 8-D

Jos minun vaimoni ajelisi pillun kertomatta tai konsultoimatta. minä en sitä kestäisi. Odottaisin, että karvat ovat kasvaneet. Minulla ei kertakaikkiaan seiso tuollaisen kynityn kana perseen edessä. Mistä naiset ovat taas tämän vouhotuksen aikaan saanet?
Kunnon karvatussu, puhdas ja iso kuin seitsemän leivän uuni, se on namia, aaahhh.

On aivan normaalia, että häppärit ovat eriparia, siinä ei ole mitään ihmeteltävää. Sitä minä sen sijaan jaksan ihmetellä, miksi se alapää on miesten mielestä niin ihana! Itse kun peilistä katson sitä sekavaa poimuläjää, alkaa lähes ällöttää! Ei kyllä tekisi mieli toisen naisen vehkeitä nuoleskella, huh. Jaa niin, olen hetero.

Ei huolta! Ei ne ulkonäköseikat ole pälimmäisenä mielessä siinäviheessa, kun pimpsaa työnnetään suuneteen nuoltavaksi. Minusta ei kannata kertoa etukäteen. Käsket vaan miehen ""töihin"" ja seuraat miten miehesi housuista lentää nappi irti!

Ei hätää, posliini toimii, vaikka pimpsasi ei oliskaan symmetrinen. (Paitsi, että toiset miehet näköjään pitävät rehevää karvoitusta paremapana?!) Eikä nyt missään tapauksessa pidä vihjata etukäteen, vaan antaa miehen tehdä ihan itse upea löytö!

Sen sijaan, jos erehdyit sheivaamaan itsesi, niin pahimmassa tapauksessa parin päivän päästä kasvat jo karheaa sänkeä. Kannattaa viimeistellä max päivää ennen miehen kotiintuloa, että posliini todella on posliini. Suosittelen karvanpoistoon jotain muuta menetelmää kuin partakonetta, mieluiten vahaa.

Hei r, kerrotko lisää siitä vahauksesta, tekisi mieli kokeilla, sen voi siis tehdä kotonakin itse? Entä kauanko pysyy siistinä pimpsa sen jälkeen? Lähteekö myös hapykummulta niin että tulee ihan pehmeä iho?
Olen käyttänyt veetiä, häpykummusta en saa sillä sileää.

Antakaa naiset karvojenne joskus rehottaakin. Ei kaikki miehet pidä karvattomasta. Karvathan ovat nimenomaan ensimmäinen merkki sukukypsyydestä, että on valmiina seksiin. Sitten karvat turhaan poistetaan että haluttaisiin näyttää puhtosilta nuorilta neitsyiltä taas. Suuseksissä se voi olla parempi, ettei jää karvat suuhut mutta muuten sillä ei ole paljoa väliä ja iso pehkoinen nainen näyttää ainakin rivolta ja todella pantavalta. Karvaton nainen näyttää pieneltä tytöltä, mutta kyllä sekin on rivoa kun saa nuorta karvatonta tyttömäistä tavaraa vedellä. Molempi parempi, välillä karvatonta ja välillä kaikki karvat rehottamaan.

Juuri sitä ajattelinkin, että yllätän mieheni tuomalla vaihtelua seksielämään.

Juttelin mieheni kanssa puhelimessa ja varovasti vitsaillen käänsin puheen roikkuviin häpyhuuliini (en kuitenkaan paljastanut posliinia puhelimessa). Mies innostui jo kun vain mainitsin häpuhuuleni. Hän kuulemma rakastaa niitä kun ne naidessa heiluvat työntöjen mukana edestakaisin. Ei ole oikein innostunut ""sisäänpäinkääntyneistä"" häpyhuulista.

Huoh, johan oli helpotus kuulla, että mieheni rakastaa häpyhuuliani. On miehiä näköjään moneksi. Nyt en enää epäröi ollenkaan posliinin kanssa. Täytyy tänään vielä siloitella tasaiseksi huomista varten, kun on jo alkanut sänki kasvamaan...

Terapeutti vois sopia sulle paremmin tai melko monille jotka täälle kirjoittelee. Sulkija lihaksia voi treenata, mutta häpyhuulia tai mulkkuja ei kannata alkaa oikomaan. Onko mulkku pieni ja liian käyrä, häpyhuulet pienet isot, sisäänpäinkääntyneet, liian ulospäin suuntautuneet. Eikai sillä ole mitään väliä kunhan ne toimivat ja pääasia on että tuntuu hyvältä. Perhanan moista turhamaisuutta, sitähän meissä kaikissa löytyy.

Yhteistyössä