positiivisessa mielessä erikoisin nimi jonka tiedät

  • Viestiketjun aloittaja lisää kalluppija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
meidän pojan nimi on Nemo ja mun mielestä ihana.. jos joskus tulee tyttö niin Nemi on hän sitten tai sit Nomi...
nemo tarkoittaa "ei kukaan" ja nemi on sen sarjiksen hassu juopahtava ja miehiin menevä goottityttö... no se nemi on kyllä ihan hauska tyyppi. nomi taasen mun mielestä on vähän väkisin väännetyn kuuloinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
meidän pojan nimi on Nemo ja mun mielestä ihana.. jos joskus tulee tyttö niin Nemi on hän sitten tai sit Nomi...
nemo tarkoittaa "ei kukaan" ja nemi on sen sarjiksen hassu juopahtava ja miehiin menevä goottityttö... no se nemi on kyllä ihan hauska tyyppi. nomi taasen mun mielestä on vähän väkisin väännetyn kuuloinen


juu tiedän mitä Nemo tarkoittaa ja goottitytönkin tiesin.. Nomi on vaan musta kiva nimi.
 
Anu
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
meidän pojan nimi on Nemo ja mun mielestä ihana.. jos joskus tulee tyttö niin Nemi on hän sitten tai sit Nomi...
nemo tarkoittaa "ei kukaan" ja nemi on sen sarjiksen hassu juopahtava ja miehiin menevä goottityttö... no se nemi on kyllä ihan hauska tyyppi. nomi taasen mun mielestä on vähän väkisin väännetyn kuuloinen


juu tiedän mitä Nemo tarkoittaa ja goottitytönkin tiesin.. Nomi on vaan musta kiva nimi.

Meillä on Noomi-tyttönen, muistutaa hiukan tuota Nomia. Ja muuten tuo listan ensimäinen nimi on toisen lapsen etunimi.... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu:
Ei välttämättä mikään erikoinen mut ei oo tullu kun yks vastaan ja mun mielest aika lystikäs nimi... Vesseli!
Tää Vesseli on varmaan aikuisena tosi onnellinen nimestään... hei miettikää miten uskottava olisi vaikka joku pankkivirkailija Vesseli Virtanen :x .

Mut joo, makunsa kullakin, ei sillä.
 

Yhteistyössä