Positiivinen raskaus mutta kohdussa tyhjää

Eli tänään tuli iso yllätys kun menin aivan muussa tarkoituksessa naistentautienpolille josta minut laitettiin verikokeeseen.
Hcg oli 1011....
Kiertoni on ollut epäsäännöllinen mutta melkeinpä aina sen 30-35 pv
Viimeiset kuukautiset 8.12
Lääkäri ei kuitenkaan löytänyt ruskuaispussia ja alkoi epäilemään että olisiko kohdunulkoinen raskaus.
Millä viikoilla ruskuaispussi on näkyvillä? omien laskujen mukaan (jos kierto olisi 34pv) olisin viikolla 4+4...
 
Aikasessa vaiheessahan toi raskaus vasta on, mä en enää muista noita lukemia että mitkä ne kuuluu milläkin viikolla olla...mutta eikös sillon kun viikkoja on vasta noin vähän..noi lukematkin ole jotain tuota luokkaa? Siis kun mitä toi Hcg luku nyt on sulla ollut?
Odota viikko tai kaksi ja mene uudestaan testauttamaan arvot...
 
Aikasessa vaiheessahan toi raskaus vasta on, mä en enää muista noita lukemia että mitkä ne kuuluu milläkin viikolla olla...mutta eikös sillon kun viikkoja on vasta noin vähän..noi lukematkin ole jotain tuota luokkaa? Siis kun mitä toi Hcg luku nyt on sulla ollut?
Odota viikko tai kaksi ja mene uudestaan testauttamaan arvot...

Mulla on labrat taas ylihuomenna että nouseeko hcg.
Huolissaan olen vain että onko raskaus oikeassa paikassa
 
Mulla on labrat taas ylihuomenna että nouseeko hcg.
Huolissaan olen vain että onko raskaus oikeassa paikassa
Ihan ymmärrettävää että olet huolissaan...
Mulla oli keskimmäinen ja nuorin kiinni kohdun takaseinässä ettei sydänääniä meinannut kuulla kovin aikasin ja ultrankin kanssa oli hankaluuksia saada vauva näkyviin...asia helpottui toki kun vauva kasvoi.
 
4+viikolla ei välttämättä näykään mitään. Mulla 4+6 ei näkynyt kuin lääkärin mukaan pieni nesteläikkä, jota itse en edes havainnut. Ja tuolla Hcg-arvolla niukinnaukin hyvällä tuurilla jotain. Englanninkielisiltä sivuilta löytynee että millä arvolla mitäkin ultraäänessä tulisi näkyä. En nyt jaksa sitä tähän etsiä. Googlaa Hcglevels ultrasound.
Tsemppiä epätietoisuuteen.
 
4+viikolla ei välttämättä näykään mitään. Mulla 4+6 ei näkynyt kuin lääkärin mukaan pieni nesteläikkä, jota itse en edes havainnut. Ja tuolla Hcg-arvolla niukinnaukin hyvällä tuurilla jotain. Englanninkielisiltä sivuilta löytynee että millä arvolla mitäkin ultraäänessä tulisi näkyä. En nyt jaksa sitä tähän etsiä. Googlaa Hcglevels ultrasound.
Tsemppiä epätietoisuuteen.
Kiitos
 

Yhteistyössä