PORVOOSSA KETÄÄN??

  • Viestiketjun aloittaja Krima
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 15:30 JEKHu kirjoitti:
Kylläpä aika rientää; viikon päästä pitäisi käydä ilmoittamassa Joona Veckjärven päiväkodin eskariin! Me luultiin ensin, ettei Porvoossa ole eskariin kuljetusta, mutta visiiin onkin ja niimpä Joonakin pääsee tutustumaan esikouluelämään ensi vuonna. Ala-asteelle hän meneekin sitten Jakarin kouluun. Pitää valita Keskuskoulun ja Jakarin välillä. Jakari on pienenä kouluna minun suosikki.

Toivottavasti Villen kenkä vielä löytyy!

Kaisa on sitten oppinut sanomaaan yhden sanan ja se on....KISSA :D
Mun miehen isä tulee sitten mahdollisesti taksikyyditsemään teitin Joonaa.. :) Mukava mis, toisinaan hieman höhlä.. Asuu itse Veckjärvellä päin ja ajaa koululaisia.. mm. jakarin ja keskuskoulun oppilaita. Muistaakseni ainakin.

Mitähän kertoisin nyt sitten taas.. Neitin kanssa käytiin lääkärissä tuossa tiistaina, kuume nousi ma ja ti iltana yli 40 ja tyttö parka oli ihan pihalla :\| Lääkäri sitten totesi korvatulehduksen ja pelotteli alkavalla keuhkoputkentulehdusella. Johon en itse usko kuitenkaan, kun tulehdusarvot vaan pikkusen koholla, keuhkoäänet puhtaat jne. Yskäkään ei ole järin kauhian paha.Mutta sai siihen kuitenkin antibioottikuurin, mikä tietenkin on myös korvatulehdukseen hyvä. Keskiviikkona oli hiukan lämpöä, ja siinä se. Nyt olen sitten vuorostani itse kuumeillut. Ja kurkku on pirun kipee :\|

Sintukka sai tuossa muutamia viikkoja takaperin uuden sängyn, isojen tyttöjen sellaisen :) Ja neiti jo ekana iltana nukahti sinne itsekseen. Ensin nukuttelin 50min, lopulta luovutin ja sinne neiti itsekseen 15minuutissa nukahti :heart: Ja nykyään nukahtaa sinne muutamassa minuutissa :heart: ei taida sitten olla enää vauva enää.. Paitsi vaippojen ja nukkupullon kohdalla.. Pullosta pitäisi kyllä eroon pikkuhiljaa, mutta en pidä kiirettä kun käyttää sitä niin kovin vähän.

Tulipahan nuista tapaamisista mieleen, teillä on vissiin tuossa näsin puistossa ollutkin tapaaminen? Ihan vaan että kunhan nuo ilmat lämpenee (tai miksei nytkin, ainaki Sini viihtyy ulkona vaikka on viileetä, äiti on eri asia ;) ) niin siinähän voitaisiin taas tavata. Ainakin siis jos nyt oikein ymmärsin niin ootte siellä tavannutkin? Se on kuitenkin melkein hyvin aidattua aluetta, eli ehkä hitusen ehtisi juttelemaankin, ja ihan mukava puisto. Itse en ainakaan henk.koht. keskustan puistosta välitä.. Tässä meillä voitaisiin sitten vaikka kahvit juoda tms. puistoilun jälkeen. Asutaan tässä puiston ihan puiston liki =)

Níin joo, hyvä että kenkä löytyi :flower:

Ja Kaisalle: Kissa on hauska sana, onnea hyvästä sanasta.. :heart:

Sintukka tykkää hokea "kato kato tässä noiiiiin".. Ja hissi ja kissa oli yhdessä vaiheessa parhaat sanat, kun voi suhistrella, mutta nyt ei enää "osaa" niitä sanoa

Ja nyt mä painun nukkumaan..

-S&S-
 
JEKHu
Mites, Marza, joko olette saaneet luvan tehdä seinään aukko?

Menin eilen illalla nukkumaan seitsemältä illalla ja kissa herätti minut kuudelta aamulla. Nyt on aika pirteä olo :D Mitähän tekisi...? :/
 
Hello =)
Joo meillä oli käyny niin jotta olivat rakennuslupa toimistossa hukanneet meidän paprut jonnekkin,,,,PRKL!!!!
Puheenjohtaja taloyhtiössämme otti yhteyttä kun aloimme jo olla ihmeissään kun mitään ei ole kuulunut.
Eli lupasivat nyt kahen viikon kuluessa käsitellä meidän tapauksen, aika v mäinen olo jos suoraan sanoisin.
Carneval girl meillä kävikin kylässä piipahtaan ja varmaan ymmärtää että alkaa oleen pannu kuumana kun ei saa mitään aikaan kun tilaa on seinän takana ja saa elellä täällä ahtaudessa vaan ,,,,snif
Voi kun oli ihanaa kun Ville ja carneval girlin poika tuli kivasti juttuun kun heillä puolestaan kävimme ja oli muutenkin mukava taas tavata. Mutta taas mun on mentävä kun mennään keravalle shoppaileen moi moi taas.
 
e-n-m harmaana
heipä hei kaikille!

Pitkästä aikaa kerkesin koneelle, oli viime kuukaus aika rumbaa: Ellinllä allergiat senkun pahenaa ja toivettakaan ei ole lähetteestä ruoka-aine testeihin, sitten päädyttiin, että lääkäriasemalle ja maksetaan ite! Ja eilen, maanantaina, mentiin naimisiin.
Ja päälle sit tota perus arkea, eli Ellillä hoitopäiviä ja miulla töitä, päivät hoidan vieraita lapsia ja illat omaa...
Meillä Elli toistelee sanoja kun papukaija, välillä kuulostaa siltä miltä pitää, välillä on ihan neitin omaa kieltä.
Mutta nyt suihkuun ja Ellille huomiset eväät tekemään, ei siis voi syödä mitään muuta kun perunaa ja lihaa ja silti kauhea ihottuma ja punotus...

riia
 
:flower: ONNEA e-n-m :flower:
Naimisiin menonne johdosta. Olenkin jo muutaman viestin sulle laitellu,,,,,,, liekkö mulla väärä numero kun ei ole mitään vastausta kuulunut :(
Ja on se kyllä nuitten allergioiden kanssa ihan mahotonta nykyään.Meillähän oli se Villen maitoallergia ja se oli jo kova pala purtavaksi.
Villellä pukkaa nyt 5 hammasta taas...hitsi nuita on alkanu tuleen ku sieniä sateella.Ei oikeen meinaa perässä pysyy millään.
Nyt mennään uimahalliin joten heippa kaikille porvoo.
 
terve!!

mitäs tänne kuuluupi..?aattelin tulla taas tänne keskustelee teidän kanssa. muutettiin 8kk sitten maalle ja nyt kun en pääse käymään niin useasti porvoossa mut käyn silti porvoos ainakin kerta viikosta että olis kiva nähdä silloin kun pääsen käymään porvoossa... en tiedä että ootteko vaihtanu mese osotteita mut joka tapauksessa tässä on mun mese osote manninen_minna@hotmail.com jos joku vaik haluis liittää mut omaan listaan.. :wave:
 
minnukka82, ollaankin sun kanssa jutusteltu =) Mä en ainakaan tiiä et onko se lastentarv kirppis lundissa ku kerran vuoteen vaan???
Tai onko se keväisin ja syksyisin sitten eli jospas se tulis taas piakkoin,mutta mull aei oo mitään tietoo kyllä sen tarkemmin.

e-n-m Onnea ja haleja tälle päivällä ja tule sitten kertoon kuin teillä meni tänään :hug:
Maire ja Ville
 
Riia oletkos sä se keneksi mä oon tutustunu askola-monninkylä mamma piiristä..? ja naimisiinkin oot menny!? onnea siitä :flower: :hug: !!!!!!!!!!!!!!!!! mitäs teille kuuluu sinne?mä muutin myrskylään tänne ja olis kiva jos pääsisitte käymään joukolla täällä..

toivottavasti se kirppis tulis..... onko muuten muiden lapset osallistuneet siihen päivänsäde kilpailuun meillä nemo osallistu siihen.. no mitäs tänne ihan hyvää kuuluupi tiistain oltiin taas porvoossa käymässä... no mitäs muuta teille kuuluupi?
 
Minnukka-82 meillä Ville kans osallistui siihen itäväylän päivänsäde kilpailuun =)
Oltiin tänään Villen kanssa melkein pari tuntii ulkoilemassa ja mulla oli itellä jäätyy varpaat ja kun tultiin kotiin niin aattelin jotta Ville on kai ihan kylmissään mutta ehei, oli äippä pukenu niin paljon päälle ettei ois ollu mitään muuta hätää kotiin kuin nälkä.
Huomenna mennään taas uimahalliin, on se niin mukava paikka kun siellä kerran on tullu käytyy niin huomaa että siellähän on näköjän pian vakkari asiakas..hihiii =)
Ja meillä ville niin viihtyy uimassa että senkin puoleen on ihanaa käydä.
Mut nytten äippä menee iltasauhuille ja pisulle,pesulle ja nukkuun.
Kuulumisiin taasen vaan :wave:

Ai niin joo meilläkin mä oottelen taas sitä lundin kirppistä, siel on mukava käydä vaikka ryysis on aikamoinen ettei poikaa viitti ottaa mukaan sinne kaaokseen.

 
Minnukka82 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 21:38 MARZA 1970 kirjoitti:
Minnukka-82 meillä Ville kans osallistui siihen itäväylän päivänsäde kilpailuun =)
tuliko hyviä kuvia.. meillä oli tosi vaikee päättää minkä kuvan laittaa mut sit päädyttiin studioin valmitsemaan kuvaan. me ollaan tulos ens viikolla porvooseen. olis kiva treffailla teitä muita ja jos hyvä tuuri käyvis että olis nätti aurinkoinen päivä niin vaik kaupungin puistossa tavattais ja sitten mentäis valtaamaan joku kiva kahvi paikka...! :kieh: hih muut ihmiset ei todellakaan tykkää siitä kun 2-5vaunuu saapuu kahvilaan...

olenkin yrittäny ottaa selvää porvoon suunnalta että onko mitään tilaa mitä sais vuokrattua esim:1-3kertaa viikossa halvalla missä vois mammat tavata lasten kanssa ja olla sielä kuin kotona..! pitäs vaan saada lisää mammoja tähän "projektiin" mukaan ja kävellä porvoon kaupungin päättäjille...!? tai jotain.. no mutta niin siis olen tulos joo porvooseen ja olis todella kivaa ja hauskaa tavata teitä muita..!? =)
 
niin tietääkö kukaan milloin se lastenkirppis lundissa on? oon itse pitkään miettiny että olikohan jo... en ole ennen käynyt ja kovasti olisin menossa!

se idea lasten & äitien tapaamispaikasta kuullostaa hyvältä! mutta se kyllä vaatii että on tarpeeksi innostuneita, eikä vaan "yhden kerran juttuun" ;) täällä ainakin yks kiinnostunut!

mindi + maha-asukki rv 36+3
 
Paikallinen äitee

[/quote]


olenkin yrittäny ottaa selvää porvoon suunnalta että onko mitään tilaa mitä sais vuokrattua esim:1-3kertaa viikossa halvalla missä vois mammat tavata lasten kanssa ja olla sielä kuin kotona..! pitäs vaan saada lisää mammoja tähän "projektiin" mukaan ja kävellä porvoon kaupungin päättäjille...!? tai jotain.. no mutta niin siis olen tulos joo porvooseen ja olis todella kivaa ja hauskaa tavata teitä muita..!? =)
[/quote]

Onhan meillä avoin pk Kaivokadulla ja Kamppulassa Perhepaikka Famili pari kertaa viikossa! Itse tykkään käydä niissä ja lapset myös :) Ja ovat mielestäni kotoisia :) Vai onko teillä joku ihan erilainen idea?
 
Minnukka82 harmaana
no siis idea olis ihan sama mut että se olis vaan keskustassa missä pystyis sitten tekee asiat samalla.... oon miettiny sellasta että saatais sellanen piiri mikä ns vuokrais sen ja hoitais sitä ja joo sitä nyt on täs vaikee selittää... :whistle:

sitten sellasta asiaa olen tulossa ens viikon perjantaina porvooseen ja kaikki jotka pääsee tulemaan niin nähtäiskö vaikka kaupunginpuistossa????? osallistujia!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
 
Hello hello kaikille
Juups ihana räntäsade vallannu tän päivän ja meillä ollu kamala ruljanssi päällä kun ollaan purettu nyt seinää jne.....
Ooh kun on ihan väsy olo,onneks piakkoin pääsee saunaan kun se lämpenee.Ihan hirmu likainen olo :/
Minnukka82 oli todella mukava nähä eilen :)
Ai niin laittelen kuvii tuleen sulle.
mutta nyt taas postun ja näkyillään.....
 
Paikallinen äitee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2006 klo 16:23 Minnukka82 harmaana kirjoitti:
no siis idea olis ihan sama mut että se olis vaan keskustassa missä pystyis sitten tekee asiat samalla.... oon miettiny sellasta että saatais sellanen piiri mikä ns vuokrais sen ja hoitais sitä ja joo sitä nyt on täs vaikee selittää... :whistle:
Kaivokadun avoin pk:han on 3-4 korttelinmitan päässä bussiasemalta, tuskin sen lähempää edes löytyisi vapaata tilaa vuokralle. ;)
 
Minnukka82 harmaana
koska se on avoinna se kaivokadun kahvio??

joo oli todella mukavaa saada uusia ystäviä täältä ja vielä tavata heidät henk.koht =) =) koskas tavataan taas???(tyrkytän itseeni)
 
Paikallinen äitee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2006 klo 12:46 Minnukka82 harmaana kirjoitti:
koska se on avoinna se kaivokadun kahvio??
Avoin päiväkoti Kaivokatu 41:ssä toimii seuraavsti:

Ma Lapsiparkki 1-ryhmä 9-11 ja 2-ryhmä 12-14, ennakkoilmoittautuminen ja maksu 2e/lapsi

Ti Ulkoilua Borgströmin puistossa 9:30-11:30 (pakkasraja -10), ei toimintaa Kaivokadulla

Ke-Pe kaivokadulla klo 9-13

Puh: 580364
 
Heipsistä vaan taas vaihteeeksi Porvoo ja sen äidit ja pienokaiset.
No niin taas eri hyvin nukuttu yö takana en tiedä johtuuko nyt ilmeisesti kun on tosi tosi väsy tän rempan keskellä, mutta pääasia että uni maitto.
Eilen saunassa jo mietin tulevia tupareitakin että ihanaa kun saa taas jotain juhlistamisen aihetta. Ja kesä tulee keikkuen.
Kissakin alkanu jotain mouru konserttia pitämään aina paikoitellen, leikattu Elvis kyllä on että ei sillä mitään intoja tyttöjen perään pitäs olla että ihan mouruumaan sen takii, mutta jotakin se intoutuu väliin aina :LOL:
Olipas kivaa eilen kun just pahimman sotkun keskelle autolla pörräs tuttava pariskunta :/
No onneksi ne ymmärs että sellasta tää elämä rempan keskellä on että kaikki on sekasin. Mutta kun en ite tykkää yllätysvieraista ollenkaan niin olin muutenkin aika kiukkunen kun kaikkialla oli työkaluja ym,,ja keittele siinä sitten kahveja ja pullittele vieraat!
Muuten olen kyllä todella vieraanvarainen mutta eilinen ei vaan ollut mun päiväni kaiken väsyn alla vielä :(
Meillä ville availee jo ulko ovetkin että en tiiä miten te saatte muksut pysyyn sisällä?? Meillä jotenkin ihan ihme pikku veijari kun kiikuttaa tuolit oven eteen ja osaa kahvat avata.
Eilen oli Villellä sellanen huippu juttu hetkisen kun lunta satoi tulvillaan.Meillä seistiin sohvalla ja suu auki katseltiin sitä sankkaakin sankempaa lumi/räntäsadetta.Olihan se aika huikeeta jotenkin taas pitkästä aikaa kun sitä lunta oikeesti tuli todella sakeasti.
Se oli mukamas taas niin erikoista kun ei sitä ole hetkeen satanut.
Nyt mä kiiruhdan antamaan pojulle aamupuuron että jaksaa taas temmeltää menemään.
No mutta se on moro =)
Niin ja mulle sopii että tavataan taas Minnukka82 ja kaikki muutkin jotka haluu vaan treffailla,,,aika niukkaa täällä tuo meno on kun selailee nuita keskusteluja niin aina kuivuu kaikki vaan pikku hiljaa kasaan.En tiiä mikä siinäkin sitten on.
Oooooh ville löys lattiamopin ja alkoi luutuumaan äidille lattioita!!!! Siis ihana poika, siitä se lähtee ja pian äiti saa vain makoilla sohvalla kun poju pesee meillä jo lattioita :LOL:
Ei mutta nyt on kyllä taas jätettävä teidät, nimittäin pian on ihan toisenlainen sotku asunnossa kun Ville alkaa laitella paikkoja kuntoon. Huitoo tuolla mopilla minne sattuu ja pian ikkunat on laitettava uusiksi. Apua nyt pitää mennä jo, mutta se on moro

 
Minnukka82 harmaana
heipsan keipsan!!!
mitäs tänne kuuluupi? mulle kuuluu hyvää nemo on mummulla ja vaarilla yö kylässä niin me ollaan nukuttu!!! nyt pitäs kiillottaa kotia? ;) mut kiinnostus on jossain ihan muualla.. kuulkaapas mammat mitä teette 31.3? olisitteko innokkaita lähtemään vähän viiheteelle??? ilmoitelkaa!!
 

Yhteistyössä