porvoon sairaala

Kyselisin vähän tuosta porvoon sairaalasta kokemuksia? jotenkin kuvittelisin saavani siellä parempaa "palvelua" kuin kättärillä jonka valitsin mutta kai tuon saa vaihdettua kun kiiressä valitsin.
 
Porvoon sairaalasta tullan jalat edellä ulos. ;) Ei sentää. Synnytysosastosta oon kuullu sekä hyvää että huonoa. Porvoossa ei niin yllättävää, mut hassua kyllä, kuulemma parempaa palvelua saa, jos puhuu ruotsia. Tiedä sitte.

Jos jollain on omakohtasta kokemusta paikasta, olisin minäki kiinostunu! :wave:
 
että ruotsilla "pärjää" paremmin harmi vaan ettei se luista meikäläiseltä niin hyvin... mä en ole kuullut mitään, voisin vain kuvitella että pienemmässä parempi palvelu ja ehkä kodikkaampikin? kertokaas joku joka tietää..
 
Porvoon on sairaala varsin pieni ja hoidon laatu vaihtelee aika reippaasti. Kättärillä on samat rutiinit kaikille eli vauvan oireisiin reagoidaan "ammattimaisemmin ja standardilla" ,lisäksi Hkissä on isommat klinikat (Naistenklinikka ja Lasten ja Nuorten sairaala) lähellä jos tulee isompi hätä eteen...
 
Porvoon on sairaala varsin pieni ja hoidon laatu vaihtelee aika reippaasti. Kättärillä on samat rutiinit kaikille eli vauvan oireisiin reagoidaan "ammattimaisemmin ja standardilla" ,lisäksi Hkissä on isommat klinikat (Naistenklinikka ja Lasten ja Nuorten sairaala) lähellä jos tulee isompi hätä eteen...
 
oon noi kaks vanhempaa käyny puskemassa kättärillä. ja tuon nuoremman synnytyksestä ei kyllä jäänyt mitään positiivista, no paitsi tuo prinsessa. ensin ilmoittivat että meidän hoitaja nauretaan ulos jos laittaa minut näillä supistuksilla synnytyssaliin(tyttö syntyi alle 5h siitä), pyysin epiduraalia sain spinaalin, ja tikit hmm no toinen kätilö sanoi kun valitin niistä että kylläpäs on tikkaajalla ollut erikoinen näkemys, no siitä näkemyksestä kärsin vieläkin kun kaikki tikit sulivat läpi, eli sama kun ei oltaisi tikattu. että näin...
 
Ihanat kätilöt ja ihana henkilökunta. Minulla ei ainakaan mitää valittamista. Todella hyvän hoidon saimme. (Emme puhu ruotsia :) )
Synnytyssalit olivat poikkeuksellisen täynnä ja hoitajilla oli tietysti hirmuinen kiire kokoajan (kuulimme kun juoksivat käytävillä). Kun tulivat huoneeseen, ei kuitenkaan kiire ikinä näkynyt ja minusta se oli tosi ihanaa. Suosittelen oikein lämpimästi Porvoon sairaalaa. Sinne aion tämän toisenkin mennä synnyttämään.
 
Porvoossa ja voin oikein lämpimästi suositella =) :flower: Hyvä ja inhimillinen paikka =) vaikka oli mielestäni kauhea synnytys 2 kk sitten (30 tuntia,repesin sisältäni ja ulkoa ja imukuppi lopuksi)niin ei jäänyt "traumoja" hyvä hoito =) lisäksi steriloivat samalla =) ei mitään vastaväitettä siihenkään kun itse toivoin. =) ja kipulääkettä sai heti samoin jättivät ruoan odottamaan kuvualle jos myöhästyin siltä =)
esikko 6 vuotta sitten sektiolla ja sekin oli hyvä sanoin opastus vauvan hoitoon =)
 
Esikoiseni sain siellä -04 ja ei mitään moitittavaa ole, päinvastoin. Olen kuullut oikeastaan pelkkää positiivista Porvoosta. Itsekin olen siellä aikoinaan syntynyt ja kesäkuussa suunnataan taas kohti Porvoota.
 
Esikoisen synnytin Porvoossa 01/07, eikä voi kyllä moitteen sanaa sanoa. Itsekin hoitoalalla, joten jotain tietoa siitä puolesta... Kätilöt oli todella ihania ja tsemppaavia, toiveita kuunneltiin ja tosi pitkälle sain itse päättää, mitä tehdään (vauvan voinnin rajoissa toki). Norovirus siellä jylläsi silloinkin, muttei se tahtia haitannut. Oikeastaan oli aika luksusta, että ruoka tuotiin suoraan huoneeseen. Porvooseen aion suunnata tämän toisenkin kanssa lokakuussa.
 

Yhteistyössä