Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ja nyt seuraa idioottimainen kysymys.
:ashamed: :ashamed: paistetaanko tuo päällinenkin? :ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:ja nyt seuraa idioottimainen kysymys.
:ashamed: :ashamed: paistetaanko tuo päällinenkin? :ashamed: :ashamed:
ei paisteta, levitetään lämpimän piirakan päälle
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:4 munaa
4 dl sokeria vatkaa
200g sul.rasvaa
6 dl hienoa porkkana raastetta nämä yhteen
4dl vehnäj.
2 tl soodaa
2 tl leivinj.
2 tl kanelia
3 tl vaniljas.
(2 tl kaakata) Nämä yhteen
Yhdistä aineet 200 astetta n. 20min
Päällinen:
60g rasvaa
100g sulatejuustoa (itse laitoin nyt appelsiinin makuista)
3 dl tomus.
3tl vaniljas Vatkaa nämä
Itse teen aina kaksinkertaisen päällisen
Päälle suklaa rouhetta
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ööh, eikös siihen päälle tule tuorejuustoa. Meilläpäin ei ainakaan ole appelsiininmakuista sulatejuustoa. Mahtais olla makuista...
Tuossa ohjeessa on sulatejuustoa !! Kyllä uskaltaisin sanoa, että virhe taita olla siinä kohtaa!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ööh, eikös siihen päälle tule tuorejuustoa. Meilläpäin ei ainakaan ole appelsiininmakuista sulatejuustoa. Mahtais olla makuista...
tuorejuustolla itse aina kuorrutan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ohjeessa on sulatejuustoa !! Kyllä uskaltaisin sanoa, että virhe taita olla siinä kohtaa!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ööh, eikös siihen päälle tule tuorejuustoa. Meilläpäin ei ainakaan ole appelsiininmakuista sulatejuustoa. Mahtais olla makuista...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuossa ohjeessa on sulatejuustoa !! Kyllä uskaltaisin sanoa, että virhe taita olla siinä kohtaa!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ööh, eikös siihen päälle tule tuorejuustoa. Meilläpäin ei ainakaan ole appelsiininmakuista sulatejuustoa. Mahtais olla makuista...