H
HooKoo
Vieras
Käyn säännöllisesti hierojalla.Hierojani on pieni,pyöreä muotoinen nainen.Varsinkin urheilutaustastaan johtuen hänellä on muodokkaat reidet.Pelasi aikoinaan kansallisella tasolla mimmifutista.Minun mielestäni täydelllinen ja täyteläinen alle nelikymppinen nainen!.
Olen huomannut että hän ei ajele kainalokarvojaan,koska silloin tällöin t-paidan hiha antaa kurkistaa kainaloon.
Olen huomannut että hänellä on porkkanan punaiset kainalokarvat,sellaiset vaaleankellankullanruskean väriset!.
Onko hänellä silloin myös samanväriset häpykarvat?.Onko hierojallani pimpassaan porkkananpunainen karvoitus?.
Onko kellään kokemusta kainalokarvojen ja pimpankarvojen samanvärisyydestä?.
Vastatkaa varsinki te joilla on punaiset pimppakarvat?. Mielestäni sellaiset karvat ovat kaikkein kauneimmat!.
Tietenkään en mene häneltä kyymään asiaa!.
Olen huomannut että hän ei ajele kainalokarvojaan,koska silloin tällöin t-paidan hiha antaa kurkistaa kainaloon.
Olen huomannut että hänellä on porkkanan punaiset kainalokarvat,sellaiset vaaleankellankullanruskean väriset!.
Onko hänellä silloin myös samanväriset häpykarvat?.Onko hierojallani pimpassaan porkkananpunainen karvoitus?.
Onko kellään kokemusta kainalokarvojen ja pimpankarvojen samanvärisyydestä?.
Vastatkaa varsinki te joilla on punaiset pimppakarvat?. Mielestäni sellaiset karvat ovat kaikkein kauneimmat!.
Tietenkään en mene häneltä kyymään asiaa!.