Porkkana pois vaatteesta..?

• Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
mie
Siis eilen meni porkkana soseet tytön rinnuksille..laitoin likoomaan kylmään veteen ja tänään laitoin tahran poisto ainetta (vanis vai mikä onkaan..) ja koneeseen ja tietenkään se ei lähteny..mur.. mustikat oon saanu tolleen pois..

ja tiedän, kandee käyttää ruoka lappuu ym. mutta oltiin ulkona eikä muistanu ottaa lappuu mukaan..

kiitos paljon jos jolain on joku taikakeino saada vanha tahra pois..

Joo
Vanish on yleensä huippuhyvää, parempaa kuin Tabort, miksiköhän ei nyt tepsinyt. Itse aina hankaan tahraa nestemäisellä Vanishilla ja annan vaikuttaa hetken ennen koneeseen laittoa. Nestemäinen on helppokäyttöisempää kuin jauhe.

vieras
Mulla on lähtenyt sillä tavalla, että heti kun sose on mennyt vaatteeseen niin ennen kun kuivahtaa vaatteeseen, laitan kuumaan veteen likoon ja sekaan arielia.. On lähtenyt..

Mulla on lähtenyt vaan pikkuhiljaa kulumalla, siis oikeen monen, monen pesun jälkeen olen huomannut, että kas vain, tahra on pikkuhiljaa hävinnyt... Mustikan saa muuten pois etikalla, myös käsistä ja kasvoista...

Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:
Aurinkoon kuivumaan, tahra häviää kun taikaiskusta ;) (On se aurinko vaan ihmeellinen ja ihana asia)
Näin juuri!!!Meillä odottaakin monta vauvan bodya ja paitaa talven jäljiltä pinkassa että saan ne vietyä auringonpaisteeseen puhdistumaan:)

Niin on
Meilläkin meni porkkanasosetta melko tuliterään valkoiseen bodyyn eikä lähteny pesussa ja kyllä harmitti! Ulkona oli kuivumassa narulla auringonpaisteessa ja eilen kun laitoin sitä vauvalle päälle, ihmettelin kun ei niitä tahroja enää ollutkaan missään!! On se ihme oikeesti! :)

Yhteistyössä