PORIssa synnyttäneet!

  • Viestiketjun aloittaja miiru
  • Ensimmäinen viesti
miiru
Heitän tän nyt tähänkin.... Eli onko joku nyt hiljattain synnyttänyt porissa??? haluaisin vain tietää millasta siä on tällä hetkellä ja ennenkaikkee millasta henkilökuntaa....!!!!?!?!? Mulle ei oo jäänyt eka kerrasta (yli 4v sitten) kovin hyvää kuvaa, ihmiset oli tosi epäystävällisiä jne, toivoisin että tilanne olisi nyt parempi..tai ainakaan en aio enää nieleskellä niiden huonoa käytöstä vaan avaudun sitten kyllä!! Ja erittäin monet haukkuvat kyseistä paikkaa yleensäkin!
 
Mä synnytin 16.1.2007.Voisin mennä vaikka heti uudestaan :D No ei nyt ihan sentää heti =) Mä tykkäsin olla siellä ja henkilökunta oli todella mukavaa...Ainakin silloin kun minä olin siellä...Nii ja kyllä ne muo kuunteli ja otti toiveet vastaan jos sellasia oli...
 
pelkkää hyvää
Pelkkiä positiivisiä muistoja on mullakin , tosin synnytyksistä on aikaa jo 4 ja 2 vuotta. Kätilöt synnärillä mukavia ja vuodeosaston henkilökunta samoin! Pelkäsin kyllä mennä koska olen täältä rakkasta viholliskaupungista :kieh: . Pelko tosiaan oli ihan turha, toivottavasti vielä pääsen sinne vierailemaan.
 
Hyvä kokemus mullakin. Tosin synnytyslääkäri oli aika #¤%&/&/%&¤#, mutta kätilöt tosi mukavia ja asiansa osaavia. Ehkä (mun mielestä) mua kohtaan, ensisynnyttäjää, liiankin höösääviä. Mutta uudelleen menisin :D
 
Minä synnytin lokakuussa. Synnytyssalissa ihana kätilö ja opiskelija, mutta osastolla ihan hirveetä. Hoitajilla hirveä kiire eikä ketään kiinnostanut huolehtia edes kivunlievityksestä. Minulla synnytys käynnistettiin enkä saanut mitään apua ennenkuin kalvot puhkesivat. Välillä tietysti otettiin käyriä, mutta hoitajat eivät minulle kyllä puhuneet yhtään ylimääräistä sanaa. Niin ja sitten ruokaa ei ollut tarpeeksi. Viimeisenä syömään tulleet jäivät usein ilman ruokaa. Iltapalaa annosteltiin sanomalla, että ei saa ottaa kuin esim. yhden karjalanpiirakan jotta kaikille riittää. Arvaa oliko nälkä kun olit syönyt viimeksi edellisen päivän illalla ja synnyttänyt siinä sitten seuraavan päivän ilman unta ja ruokaa.
 
Itse olin 2003 huhtikuussa siellä ja synnytyssalin puolella kaikki meni tosi hienosti,oli kivat kätilöt. Vuodeosastolla oli pari k-akkia syönyttä kätilöä ja mitään apuja EI TOSIAAN saanut.
Ruoka kyllä riitti silloin ja siellä on muutenkin parempi systeemi tuon ruoan kanssa (itse saa ottaa) ,kuin esim. TYKS.ssä,jossa ruoka tulee annoksina..ja jos söisitkin enemmän,niin ei voi kuin valittaa: se määrä on just se määrä minkä saat.

Kaikissa sairaaloissa on varmasti synnytyspuolella sekä hyviä että huonoja asioita/ihmisiä; reippaalla mielellä vaan,ei siellä kuitenkaan tarvi montaa päivää olla :)
 
Olen synnyttänyt -02 ja -05. Synnytyksillä ja osastohoidolla näillä kahdella kertaa oli eroa kuin yöllä ja päivällä. Esikon syntymäpäivänä syntyi 12 lasta ja jokapuolella oli kiiruista ja takakireää porukkaa.

Kuopuksesta oli ihan eri sävelet. Palvelu oli alusta asti ystävällistä ja aikaa löytyi. Kiva oli, kun kotiutuspäivänä kätilö kävi henk.koht moikkaamassa ja keskustelemassa synnytyksestä. Eikä tällä toisella kertaa oltu enää niin negatiivisiä lisämaitoa kohtaan. Ruokaa on kyllä molemmilla kertaa ollut riittävästi.
 
Mulle kaikki oli tosi mukavia sekä synnytyssalissa että osastolla. Hirmu hyvä fiilis jäi mulle koko reissusta. Niin Ja ihan tuore kokemus on kun tammikuun puolen välin jälkeen tyttö syntyi. =)
 
miiru
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 18:11 liro kirjoitti:
Mulle kaikki oli tosi mukavia sekä synnytyssalissa että osastolla. Hirmu hyvä fiilis jäi mulle koko reissusta. Niin Ja ihan tuore kokemus on kun tammikuun puolen välin jälkeen tyttö syntyi. =)
Kiva kuulla! Oliko paljon opiskelijoita...? :\| Mä en taho niitä.
 
tuore äiti
Täällä kanssa ollaan oltu viikko sitten synnyttämässä Porissa ja aivan mahtavat muistot jäi.
Kätilö oli todella mukava ja kannustava.
Osaston hlökunnasta ei oo valittamista.Kipulääkettä tarjottiin vaikka ei
ollut edes tarvetta taikka ite sitä pyytänyt.
Ja ruoka riitti hyvin ja jos sattui loppumaan sitä tuotiin lisää.
Hyvillä mielin menen uudestaankin...
 

Yhteistyössä