Porilaiset äidit ja odottajat

Hei kaikille! Minäkin ilmoittaudun, vaikka muutammekin Poriin vasta marraskuun puolivälin aikoihin täältä Turusta. Me muutamme Ruosniemeen ja olisi kiva tavata sitten sikäläisiä äitejä.

Minä olen 27-v ja meidän esikoinen Reea on syntynyt tammikuussa 2006. Vajaan vuoden ikäinen siis. Kaupunki on minulle aivan outo, mitä nyt jazzeilla muutaman kerran käynyt. Tarvitsen siis ystävien ohessa myös uuden kotiseudun esittelijää. Jos kiinnostaa, postia voi laittaa suvi1979 @ hotmail.com (ilman välejä) Sama toimii mesessä.

Terveisin, Suvi ja Reea
 
Heippa suvi ja Reea =)

olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin....porista ollaan ja itellä 4.v. tyttö ja 2.v. poika...Kaipailen ihan juttuseuraa toisten lasten äideistä kun mies on päivät töissä eikä aina tarvisi istua kotona....olisi kiva jos mailailet: nasuli24@hotmail.com niin tutustutaan paremmin =) kaikki muutkin porista päin saa kirjotella :heart:
 
täällä olisi 21vuotias äiti ja 1,7 vuoden ikäinen poika, asumme harmaalinnassa. onko täällä päin muita seuraa vailla olevia äitejä? ei täällä oikeen ketään näy varsinkaan näin talvisin olevan liikkeellä missään :) sm.salmela@suomi24.fi on sähköposti osoite mihin voit laittaa sähköpostia :)
 
Kelpaisko seuraksi tälläinen ikäloppu äiti eli 41-v. Lapsia on 4 joista 3 on jo koulussa ja nuorin on 5-v. Olen nyt kotiäitinä. Päivät yksin kun nuorin hoidossa niin tässä joutais kahvittelemaan, shoppailemaan, juttelemaan yms. Olen uusi porilainen kanssa että paikat eivät ole vielä kovin tuttuja. Asun perheeni kanssa Enäjärvellä mutta keskustassa tulee käytyä jonkun verran. Kirjoittele sähköpostiini jos kiinnostaa. Kaverit tosi vähissä.
heli_vainio1@luukku.com
 

Yhteistyössä