Porealtaassa kutevat

  • Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti
PahaSilmä
Oltiin Itäkeskuksen uimahallissa lasten kanssa ja mentiin porealtaaseeen. Siinä meidän vieressä istui semmonen tyttö ja poika sylikkäin. Poika oli nolon näköisenä ja katseli seinillä ja tyttö virnuili hövelin näköisenä.

Ei ollut vaikea huomata, että toiminta oli täydessä vauhdissa. Siihen sitten lisättynä semmoinen edestakainen liike ja ähkinä. Ihan kiva olla siinä sit lasten kanssa. :/

Mun mielestä toi oli ällöä. En halunnut ajatellakkaan sitä siellä mahdollisesti seassa uiskentelevaa siemennestettä :x :$
 
mustikkatassu
:x mikä helvata ihmisiä vaivaa??eikö noita hommia voi hoidella jossain muualla?? en ymmärrä, en :headwall:

enkä nyt tällä tarkoita et pitäis siellä kotona lauantai-iltana saunan jälkeen pimeessä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:07 pervoa kirjoitti:
oliko tytöllä kuitenkin ne housut? , mitensaa riisuttua siististi kenenkään huomaamatta veen alla :eek:
Uima-altaissa ei yleensä käytetä lahkeellisia housuja. Joten housuja ei tarviste riisua, muuta kun sujauttaa vaan kankaan ohi... :whistle:
 
PahaSilmä
Joo, oli tytöllä housut minun luullakseni. En sukeltanut kuitenkaan tarkistaakseni asiaa. Oletan, että peli oli tytön sisässä lahkeen kautta tai sitten tyttö muuten vaan hinkkasi peliä pyllyllään. :x hetken sitä touhua katseltuani sanoin hyvin kovaäänisesti, että minun on huono olo ja oksettaa ja on siksi poistuttava paikalta. Lopettivat ilmeisesti sen jälkeen, kun kaikki ihmiset tuijotti heitä.

Aluksi se touhu nauratti, mutta kun sitä vain jatkui, se suututti. eivät tajunneet lopettaa, vaikka katsoin ihan suoraan sinne päin ja jopa nauroin heille ihan ääneen. :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:08 tytönjapojanmamma kirjoitti:
Luultavasti vähän vajaita olivat. Ei normaali ihminen tee tommosta (siis muuten kuin yksityisessä paikassa)
[/quote ei vai tee, kyllä tekee ihan normaalit ihmiset, tosin possujahan he ovat, olen ainaki pari kertaa ollu samassa porealtaassa pariskunnan kanssa, jolla on ollu täys touhu käynnissä ja kerran ihan tavallisessa uima-altaassa. mä en ymmärrä miksi täytyy tulla kutemaan yleiselle paikalle. ja sotkemaan vesiä, jossa lapsetkin ui, ja ei mua itteekää kyll huvita kenenkään eritteissä uida.]
 
huh
voi elämä kun ihmisiä aina jaksaa kiinnostaa muitten tekmiset. Miksei voi vain nätisti poistua paikalta tai jos niin hirveesti häiritsee niin huomauttaa, että tollaset kannattas hoitaa privaatisti?
 
JONSERED Karhunkantaja
On se onni, etten minä ollut paikalla. "Katsokaapas nyt kaikki lapset, meillähän on ollut puhetta suvullisesta lissäntymisestä... tässä näette, kuinka naaras ja uros ovat kekseliäästi toiminnassa. *kääntyy parsikunnan puoleen ja jatkaa* vai käytättekö ehkäisyä? Jos, niin minkä laista? Ja hupsis, tästä päästiinkiin seuraavaan asiaan, nimittäin impotenssiin. Ei tarvitse nolostua, jos alkaa jännittää.."

:kieh: *tänäänkin tällainen päivä*
 
kai ne tyypit hakee jotain jännitystä elämäänsä.. olin mäkin erään kanssa kerran "treffeillä" leffassa ja alko polvistuun siihen mun eteeni ja yritti avata mun housuja... :whistle: oli myös muutama ihminen siinä vieressä, vaikka takarivissä istuttiin..
en siihen tietystikään suostunut ja kiskoin tyypin takasin istumaan.. mutta sanoi syyksi, että ois ollu jännää ;) mie sanoin syyksi, ettei käy, ku on menkat :D :saint:

mutta ei tosissaan tulis mieleen missään julkisilla uimapaikoilla kutea.. oman mökin järvi on asia ihan erikseen :whistle: taikka amme :D
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:29 JonseredLaLoca kirjoitti:
On se onni, etten minä ollut paikalla. "Katsokaapas nyt kaikki lapset, meillähän on ollut puhetta suvullisesta lissäntymisestä... tässä näette, kuinka naaras ja uros ovat kekseliäästi toiminnassa. *kääntyy parsikunnan puoleen ja jatkaa* vai käytättekö ehkäisyä? Jos, niin minkä laista? Ja hupsis, tästä päästiinkiin seuraavaan asiaan, nimittäin impotenssiin. Ei tarvitse nolostua, jos alkaa jännittää.."

:kieh: *tänäänkin tällainen päivä*
:LOL: :LOL: Jospa ne saiskin vaan lisäkiksejä ja sarjaorgasmit.
 
VinoKettu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:29 JonseredLaLoca kirjoitti:
On se onni, etten minä ollut paikalla. "Katsokaapas nyt kaikki lapset, meillähän on ollut puhetta suvullisesta lissäntymisestä... tässä näette, kuinka naaras ja uros ovat kekseliäästi toiminnassa. *kääntyy parsikunnan puoleen ja jatkaa* vai käytättekö ehkäisyä? Jos, niin minkä laista? Ja hupsis, tästä päästiinkiin seuraavaan asiaan, nimittäin impotenssiin. Ei tarvitse nolostua, jos alkaa jännittää.."

:kieh: *tänäänkin tällainen päivä*
:LOL: :LOL: :LOL:
Sä oot huippu!
 
Onhan se mukavaa, että ihmiset osaavat iloita omasta seksuaalisuudestaan ja toisen ja siitä mielihyvästä. Mutta pitäis sitä vähän muita ihmisiä ajatella, ettei nyt ihan uimahallissa ja muitten keskellä. Minua ei todellakaan innosta uiskennella siellä toisten eritteiden seassa.
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:32 Lunatic kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:29 JonseredLaLoca kirjoitti:
On se onni, etten minä ollut paikalla. "Katsokaapas nyt kaikki lapset, meillähän on ollut puhetta suvullisesta lissäntymisestä... tässä näette, kuinka naaras ja uros ovat kekseliäästi toiminnassa. *kääntyy parsikunnan puoleen ja jatkaa* vai käytättekö ehkäisyä? Jos, niin minkä laista? Ja hupsis, tästä päästiinkiin seuraavaan asiaan, nimittäin impotenssiin. Ei tarvitse nolostua, jos alkaa jännittää.."

:kieh: *tänäänkin tällainen päivä*
:LOL: :LOL: Jospa ne saiskin vaan lisäkiksejä ja sarjaorgasmit.
No, onpahan päivän hyvä työkin tehty!

*jösses minun kirjoitusvirheitäni, stressiä pukkaa, ei jaksa korjata*
 

Yhteistyössä