Popin alessa käyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pop"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pop"

Vieras
Oletteko jo ehtineet käydä polarn o. pyretin alessa? Onko iso osa mallistosta jo alennettu? Entä mitkä ovat prosentit?
Itse harkitsen kauppaan lähtöä, mutta mietin kannattaisiko vielä odottaa vähän, jotta tavaraa tulisi enemmän myyntiin edullisemmin ;)

Huonot alet! 30prosenttia oli... Kokoa 92 ei juurikaan ollut eilen eikä tänäänkään toisessakaan myymälässä. Ja mammat siellä heilui kuin viimeistä päivää kun vähän jotain halvemmalla saa...

Hyödynsin viime viikon kanta-asiakasalen, joka koski kaikkia normaalihintaisia tuotteita. Voisihan sitä vielä käydä katsomassa mitä sieltä löytyy vai löytyykö mitään kivaa.

Lähes kaikki oli alessa (ei sini-punaiset topat ja villat tai esim uikkarit). Yhtenä vuonna ulkovaatteet oli alennettu eka -20%, joten siihen nähden tuo 30% oli ok. Olisi ollut yksi kiva toppatakki -50%, mutta kun oli tasan yksi kappale jäljellä ja eihän se ollut oikea koko.

Jos 30% alella menee, niin eihän sitä enempää tartte alentaa. No minäkin mielummin otan sen, mitä haluan kuin olen ilman ja myöhemmin maksan täyden hinnan (tai vain 10% ale tms). Se kantisale oli liian vähän mulle. Raja menee aika usein tuossa 30%:ssa mulla.

Uusimmat

Yhteistyössä