pömppömaha..

10.10.2005
283
0
16
onko muita joilla maha on jäänyt pömpöttämään ensimmäisen lapsen jälkeen.. mulla synnytyksestä aikaa jo 1v 4kk ja olen jumpannut vatsalihaksia vaikka kuinka ja ei ne tunnu tehoovan..ei se silleen hirveesti haittaa mutta kysynpä vaan onko muita kenellä sama ongelma. olen normaalipainossani mutta mahaa jäi..

Mulla on alavatsa vähän pömpöttänyt aina.. niin kauan kuin muistan =) Suorat vatsalihakset on kondiksessa, mut jotenkin pitäisi saada treeni tonne syviin lihaksiin. Ja selkään. Syviä vatsalihaksi on vaan mun mielestä niin vaikee tehdä, tekniikka on hakusessa. Mut eiköhän tämä tästä, pitäis kai mennä johonkin pilatekseen opettelemaan.

callanetics tehosi ainaki mulla pömppikseen. Vatsalihastreeni on tosi yksinkertanen tehdä, eikä vie pajon aikaa. Vatsa litistyy siinä ylhäältä alaspäin, joten pömppis tuntui aluksi vaan voimistuvan, mutta se tosiaan johtui siitä että ylävatsa litistyy ekana. Malttia vaan, niin litistyy alavatsakin :)

Et maininnut kuinka kauan synnytyksestäsi on?Normaaliahan on että ottaa aikansa ennen kuin kroppa palautuu..
Mulla on kanssa ollut aina taipumusta "pömppikseen" ja olin jo aika toivoton synnytyksen jälkeen..Ihmeesti se masu kuitenkin on treenaamalla(ja laihdutuksella) palautunut!
Kaikki on mahdollista, jos on vaan tarpeeks halua muokata kehoansa!Tsemppiä! :flower:

Mulla jäi kuopuksesta pömppis ja ai että, mua inhotti, kun mitkään housut ei mennyt vyötäröltä kiinni :headwall:
Aloin katsomaan, mitä suuhuni laitan, aloitin joka päiväisen lenkkeilyn, vähintään puoli tuntia ja iltaisin, kun saan lapset maate, teen 150-200 vatsalihasliikettä..minulla on semmoinen härveli, millä "kiikutaan" :kieh:
Alkaa muuten näkymään jo 2 viikon jälkeen tulosta :wave:

Kävin tuon callanetics kirjan kirjastosta ja aloin tekemään tuota vatsatreeniä ja se tuntuu ihan helpolta joten jatkan sen parissa. Minullakin on ab rider- niminen jumppavekotin jolla olen jonkun verran jumpannut mutta minulla ei juurikaan tuloksia oo näkynyt tai sitte en osaa sitä oikein käyttää..Mutta katsotaan mitä tuloksia syntyy tällä uudella jumpalla.. =)

Yhteistyössä