pomo fb kamuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Keillä on oma pomo/esimies ym facebookissa kaverina?
mua mun pomo pyysi juuri kaverikseen, toisaalta en tahtois sitä hyväksyä mutta kai se vissiin on pakko... toisaalta en tahtois sen tietävän juurikaan mun yksityiselämästä, työ työnä ja sitä rataa, mitäs sille mun vapaa-aika kuuluu, ei me mitenkään läheisiä olla.
Mutta kaipa siellä voi rajottaa sitte mitä se näkee...

Aika erikoista että pomo pyytää fb-kaveriksi! Yleensähän pomot haluaa olla "ylempänä" kuin alaisensa. En suosittele kuitenkaan hylkäämään pyyntöä, voithan laittaa sille jonkun limited profilen tms. miten se sitten tehdäänkään.

Mietin vaan että jos hylkään pyynnön, niin jos hän kysyy sitte siittä tai jotain.
Olen siis eräässä liikkeessä töissä hänen alaisenaan, hän omistaa liikkeen ja minä olen myyjänä toisen naisen kanssa. häntäki oli pyytänyt kaveriski.
tuli semmonen mieleen että tahtoo "vahtia" meitä tai jotain.
en kehtais kieltäytyäkään, mutta en todellakaan halua että hän urkkii mun asioita.
pitääpä tutustua tuohon limited profile juttuun

Mulla on pomo kamuna, en kehdannut hyläty kutsua. Ja oikeastaan ajattelen, että ihan hyvä näin. Yksi suuri osa työstäni on lasten ja nuorten mediakasvatusta. On järkevää ajatella mitä tietoja itsestään jakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Mä ohitan tasaiseen tahtiin erään henkilön pyynnöt. Jos joskus kysyy, että miksi en ota kaveriksi niin sanon vaan, että ei ole kutsuja tullut..

Mä aattelin kanssa että hylkään ja oisin töissä kun en oiskaan ja jos kysyy sanon ettei ole tullut kutsua,
mutta mitäs ku lähettää sitte uudestaan, mä kuitenkin nään tän pomoni liki päivittäin...

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ei helvetissä.
Olisi vihoviimeinen juttu,jos nyt ylipäätään fb:ssä olisin.

mulla opettaja pyytänyt kamuksi, tai ei enää opeta mut mun opiskelut kuitenkin jatkuu, en hyväksyny kun kuitenkin fb:ssä tulee kouluakin haukuttua ja omat toilailut kerrottua!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ohitan tasaiseen tahtiin erään henkilön pyynnöt. Jos joskus kysyy, että miksi en ota kaveriksi niin sanon vaan, että ei ole kutsuja tullut..

Mä aattelin kanssa että hylkään ja oisin töissä kun en oiskaan ja jos kysyy sanon ettei ole tullut kutsua,
mutta mitäs ku lähettää sitte uudestaan, mä kuitenkin nään tän pomoni liki päivittäin...

hylkää se pyyntö ja laita se esto, ettei pomosi löydä sua haulla sieltä. Ja sit jos kysyy, niin sano, et poistit profiilis kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja diego:

hylkää se pyyntö ja laita se esto, ettei pomosi löydä sua haulla sieltä. Ja sit jos kysyy, niin sano, et poistit profiilis kokonaan.

ai näinkin voi tehdä että vaan yhden estää? pitääpä tehdä varmaan näin. kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja diego:

ai näinkin voi tehdä että vaan yhden estää? pitääpä tehdä varmaan näin. kiitos

Mutta käsittääkseni se näkee onko sulla profiili, jos tajuaa etsiä kirjautumattomana.

Alkuperäinen kirjoittaja Tequila Sunrise:
Mä en haluais pomoani fb-kaveriksi... olis kamalaa kun joutuis varomaan mitä kirjoittelee :ashamed:

No varomaan joutuu varmaan vaan semmoset henkilöt jotka haukkuu pomoaan/työolosuhteita tai pinnaavat, eli ovat "saikulla"....

Mun kaverilla oli pomo kamuna fb:ssä,noh tuli ihan turhista asioista pomo aina valittamaan,että et sä saa sellasta ja sellasta kirjotella fb:ssä. Loppujen lopuks paljastu,et pomo kävi lukemassa työkavereitten kesken käymiä jutteluita ja sit puuttua töissä niihinkin. Lopulta kaveri poisti pomon listaltaan,kun alkoi puuttua "pikkasen" liikaa kaverini elämään.

Yhteistyössä