Polttava ja savuton kumppani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mies lopetti tupakan polton, kun pyysin nuuhkaisemaan täynnä tumppeja olevan tuhkakupin tuoksuja...

Vissiin.Älä viittii naurattaa. Ei tupakan lopettaminen moisesta lähe. Kyllä se pitää itellä olla se olo et nyt loppuu. Ja mieheni haju tupakoinnin jälkeen ja tuhkakupin haju ovat todellakin kaks eriasiaa.

Minua ei mieheni tupakointi haittaa. Tiedän sen että monet miehet vaan polttaa enemmän ku niille alkaa mäkättää. Se ei ainakaan saa niitä lopettaa.

Pastilli/purkka/suunraikasta ja muut on ihan hyviä juttuja

Alkuperäinen kirjoittaja chili:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Mies lopetti tupakan polton, kun pyysin nuuhkaisemaan täynnä tumppeja olevan tuhkakupin tuoksuja...

Vissiin.Älä viittii naurattaa. Ei tupakan lopettaminen moisesta lähe. Kyllä se pitää itellä olla se olo et nyt loppuu. Ja mieheni haju tupakoinnin jälkeen ja tuhkakupin haju ovat todellakin kaks eriasiaa.

Minua ei mieheni tupakointi haittaa. Tiedän sen että monet miehet vaan polttaa enemmän ku niille alkaa mäkättää. Se ei ainakaan saa niitä lopettaa.

Pastilli/purkka/suunraikasta ja muut on ihan hyviä juttuja

Mies tiesi etten pidä tupakan hajusta tai savusta... mitään järkiperustetta tupakoinnille ei löytynyt, niinpä lopetti... ja kyllä itse halusi lopettaa.

Harva tupakoitsija tajuaa itse miltä hän haisee, vaatteet ja koti haisee (vaikka ei sisällä polttaisikaan).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinkas suutelot? ärsyttääkö toisen haiseminen tupakalta?

käytättekö esim. pastilleja?

Ei niin kamalasti ärsytä, jotenkin tuo mies haisee ihmeen hyvältä siihen nähden että polttaa sen askin päivässä. Maistuu myös yllättävän hyvältä =) Vaikka tupakanhajua ja makua inhoankin.
Kaippa sitten osin olen siihen tottunut eikä se koskaan suoraa röökin jälkeen tule pussailemaan.

kyllä se savuton on aina parempi jos ei ite polta. :D
kolmosen odotuksessa lopetin tupakoimisen ja kyllä se mua haittas vähäsen. nyt kun lopetin tän nelosen kaa niin ukkokin lopetti samalla ja on se vaan paljon mukavampi. varmasti motivoi olla aloittamattakin kun ei joudu haistella tupakansavua koko ajan. :whistle:

Mä poltan ja kai se sit tota ukkoa häiritsee kun se jaksaa nalkuttaa siitä vähän väliä. Vaikka poltin kyllä jo kun tavattii joten kyllähän tuo tiesi mitä saa.

Mut se on ihan totta että se aiheesta valittaminen pistää polttamaa vielä enemmän! Olis hiljaa jos haluu että se loppuu.

Mun setä ja sen vaimo on ollu aviossa jotai 30v ja koko ajan mies on polttanu ja vaimo ei eikä se niillä tunnu häiritsevän kumpaakaan. Ja sit mun eno ei polta mut sen vaimo polttaa ja ihan hyvin on niilläkin menny aina.

Ehkä ne on muut asiat mitkä ratkasee. Jospa se toisen kessuttelu on sit vaan taas yks syy päästä nalkuttamaa toiselle? Mitäs sit jos se loppuu ni mikä aihe sit nousee pinnalle? Onko tässä sama ku paheissa yleensäkin? Siis että paheiden ja nalkutuksen määrä on vakio?

Yhteistyössä