Mä suunnittelen polttareita ensi kesälle ja nyt mietin ruokailua.
Polttarit kestää pe illasta su aamuun/aamupäivään.
Budjetti on reilu, joten se kestää aika laajan kirjon eväitä.
Morsian on kaikkiruokainen, emmental-juustoa lukuun ottamatta
Mansikkamargaritoja tehdään aina sopivissa tilanteissa, samoin jotain tyyliin caipirinjaa tai mojitoja.
Mä olen miettinyt perjantaille jotain oikeaa ruokaa, kun ollaan mökillä, morsiussaunotaan, hieron morsiammen ja tehdään kaikenmaailman kasvohoitoja.
Mahdollisuus olisi myös grillata silloin.
La aamulle brunssi, millä pärjää iltapäivään. Mitä siihen tulisi?
La iltana ollaan liikkeellä, joten iltaruokailu tapahtuu jossain ravintolassa/piknikillä, jos piknikkiin päädytään, tarvitsen ideoita siihenkin. Mun mielestä piknik olis ehdottomasti hauskin vaihtoehto, koska jokainenhan meistä saa syödä Amarillo yms safkaa halutessaan, mutta tämä ois hiukan edes erilaista.
Su aamun darraan jotain raskasta, kevyttä, suolaista ja makeaa
Polttarit kestää pe illasta su aamuun/aamupäivään.
Budjetti on reilu, joten se kestää aika laajan kirjon eväitä.
Morsian on kaikkiruokainen, emmental-juustoa lukuun ottamatta
Mansikkamargaritoja tehdään aina sopivissa tilanteissa, samoin jotain tyyliin caipirinjaa tai mojitoja.
Mä olen miettinyt perjantaille jotain oikeaa ruokaa, kun ollaan mökillä, morsiussaunotaan, hieron morsiammen ja tehdään kaikenmaailman kasvohoitoja.
Mahdollisuus olisi myös grillata silloin.
La aamulle brunssi, millä pärjää iltapäivään. Mitä siihen tulisi?
La iltana ollaan liikkeellä, joten iltaruokailu tapahtuu jossain ravintolassa/piknikillä, jos piknikkiin päädytään, tarvitsen ideoita siihenkin. Mun mielestä piknik olis ehdottomasti hauskin vaihtoehto, koska jokainenhan meistä saa syödä Amarillo yms safkaa halutessaan, mutta tämä ois hiukan edes erilaista.
Su aamun darraan jotain raskasta, kevyttä, suolaista ja makeaa