Polttarit ruokailu ja juomingit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mä suunnittelen polttareita ensi kesälle ja nyt mietin ruokailua.
Polttarit kestää pe illasta su aamuun/aamupäivään.

Budjetti on reilu, joten se kestää aika laajan kirjon eväitä.

Morsian on kaikkiruokainen, emmental-juustoa lukuun ottamatta :D

Mansikkamargaritoja tehdään aina sopivissa tilanteissa, samoin jotain tyyliin caipirinjaa tai mojitoja.

Mä olen miettinyt perjantaille jotain oikeaa ruokaa, kun ollaan mökillä, morsiussaunotaan, hieron morsiammen ja tehdään kaikenmaailman kasvohoitoja.

Mahdollisuus olisi myös grillata silloin.

La aamulle brunssi, millä pärjää iltapäivään. Mitä siihen tulisi?

La iltana ollaan liikkeellä, joten iltaruokailu tapahtuu jossain ravintolassa/piknikillä, jos piknikkiin päädytään, tarvitsen ideoita siihenkin. Mun mielestä piknik olis ehdottomasti hauskin vaihtoehto, koska jokainenhan meistä saa syödä Amarillo yms safkaa halutessaan, mutta tämä ois hiukan edes erilaista.

Su aamun darraan jotain raskasta, kevyttä, suolaista ja makeaa :)

Kuulostaa hyvältä teidän suunnitelmat ja morsian on varmasti mielissään :)

Itse laittaisin brunssille täytettyjä croissantteja, patonkia, juustolevitteitä, munavoita ja coctailpiirakoita, jonkun valmiin wienerpitkon makeaksi/juustokakun, tuoretta ananasta, kuoharia, kahvia, hyvää mehua.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nam:
Kuulostaa hyvältä teidän suunnitelmat ja morsian on varmasti mielissään :)

Itse laittaisin brunssille täytettyjä croissantteja, patonkia, juustolevitteitä, munavoita ja coctailpiirakoita, jonkun valmiin wienerpitkon makeaksi/juustokakun, tuoretta ananasta, kuoharia, kahvia, hyvää mehua.. :)

:p Njam!

Juustokakku ois oikein hyvä idea, sen sitä paitsi voi tehdä ajoissa, riittää kun heittää jotkut koristeet päälle sillon aamulla (marjoja tai hedelmiä esim. )
Ja kuoharia tottakai :)

Mun mielestä on tärkeää panostaa ruokailuihin paljon, sillä morsian todella osaa sitä arvostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
O
isko perjantaille sit hyvä sellanen coctail-tyylinen ruokailu, eli pikkupitsoja, grillivartaita, pieniä voileipiä, grillattavia vaahtokarkkeja, ruokaisia salaattja....

Hyviä ideoita... :)

Grillivartaita, monenlaisia erilaisia, että kaikille mieleistä. Morsian tykkää myös kalasta todella paljon, sitä vois savustaa nuotiolla.
Uusia perunoita.
Ruokaisia salaatteja, vihreää salaattia ja fetajuustoa, tomaatti-mozzarellaa, nam :)

Jälkkäriksi vaahtokarkkia grillistä, mansikoita ja skumppaa.

Kiitos :flower:

Yhteistyössä