polttaria apua kaipailisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsix4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutsix4

Jäsen
27.07.2005
67
0
6
kaverille olen järkäämässä polttareita.parin viikon päästä ois polttarit ja oikeestaan mitään ei oo suunniteltu.kaveri tietää itse näistä polttareista(paikan,ajan ja ketä on tulossa).meitä on polttari porukossa vain 4+morsian joten rahallisesti ei mitään kauheen kallista pysty keksimään.
ollaan sisätiloissa alkuilta/päivä ja sieltä lähetään baariin.musiikkia ja karaoke vehkeet on osana iltaa.mitään ohjelmaa ja yms...jotain kivaa morsiammelle pitäis keksiä mut mitä?jotain hemmottelua ei mitään nolaamis juttuja.
ajattelin että sinne vietäis jotain syömistä nyyttärityyliin mut mitä!?ja juomat tuo kukin ite myös morsian haluaa tuoda omat juomat.eli kaikki vinkit ovat tervetulleita :)

- Viekää morsian kasvohoitoon, hierontaan tms.
- Varatkaa hauska tanssitunti (olen ollut mukana hawaijilais- ja napatanssitunneilla eri polttareissa - oli tosi hauskaa!), jossa opettaja opettaa teitä kaikkia
- Tehkää rastirata lähiympäristöön. Morsian suunnistaa ja teillä on mukana hauskoja tehtäviä ( esim. jokainen kertoo morsiamesta jonkun hauskan muiston; morsian kokoaa valokuvista tehdyn palapelin; jne jne)
- Tehkää saunassa vanhan kansan mukaisia "taikoja". Valitkaa perinnekirjoista hauskimmat!

Hauskoja polttareita!

Tarkottaako sisätiloissa olo jonkun luona olemista vai mitä?

Viekää johkin hierontaan tms. tai jos ei budjetti anna myöten ja omasta joukosta löytyy taitoa, niin toteutatte kotoan niska-hartiahieronna, jalkahoidon tms.

keräätte jonkin albumin jossa kuvia morsiamen nuoruusajoilta, kavereiden kanssa hengailusta, tms. teidän yhteisistä muistoista. Voitte myös tekstailla sinne jokainen eri kuvien alle mitä tulee noista muistoista mieleen. polttakaa cd jossa on morsiamen lempimusiikkia, tms. biisejä jotkaliittyvät teidän nuoruusaikoihin ja yhteisiin juttuihin. Hyvää ruokaa ja morsiamelle ehkä skumppaa+mansikoita. Jos teitä on vähän ja olette sisällä niin ehkä morsian tykkäis singstarista, tms? ja tosiaan, jollei oo rahaa tilata hierojaa, kosmetologia niin käyttäkää kaikki omat kontaktit hyväksi.

Yhteistyössä