Polttareista kysymyksiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaveri

Vieras
eli olemme järjestämässä kaverillemme polttareita, tarkoituksena olisi pukea hänet ja mietin, että saammeko pukeutua itse teemaan sopiviksi?
ei siis koko pukua joka hänelle on tulossa, mutta joku tyyliin sopiva asuste? hattu? käsijuttuja?
Onko siihen olemassa joku samanlainen sääntö kuin häihin, ettei muut kuin morsian saisi olla valkoisissa..?

No kivahan se on kun koko poppoo on saman teeman mukaisesti. Mä ainaskin oon ollut kerran sellaisissa polttareissa joissa porukka kyllä tunnisti koko polttariseurueen :saint: .

Omissani taas kaverit ei pukeutunut, ei ilmeisesti halunneet olla amppareita laskettelulasit päässä B)

Mun mielestä se on kiva, että koko porukka jotenkin "erottuu" joukosta ja on selkeästi samaa tiimiä...viime kesänä teetettiin paidat kaikille joissa oli morsiamen kuva ja tänä vuonna ollaan mietitty samanlaisia peruukkeja tms. polttariseurueelle....

Meillä oli viime kesänä kaverin polttari ja siellä mein kaveri oli puetti britneyksi (kun on ehkä pikkusen saman näkönen) ja me muut sit puettiin mustat housut, valkonen kauluspaita ja krakat että oltiin niinko sen turvamiehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
minusta sen morsmaikun asun tulee olla joukosta erottuvin =)

siitä kyllä haluan kans pitää kii, mutta hän on keijukais-puvussa ja mietin että jos meillä muilla olisi jotain vähän saman suuntaista, tyllistä esim. jotain pientä.. en tiedä mitä mieltä muu porukka on, pitäisi saada pian tieto, jotta voi alkaa ompelemaan.. mietin että uskaltaako edes ehdotella, mutta taidampa ehdottaa.. sittenpä se tyrmätään jos niikseen on.. ;)

Yhteistyössä