miltäs kuulostais tällaset polttarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sen verta siitä vihko-hommelista, että ite keräilin elämänohjeita semmoseen ja ihan hauskaahan se oli, oli ainaski veruke millä pääs jutteleen ihmisille. siinä on vaan se, että monilta tuli siihen kirjaseen aika ilkeitäkin kommentteja... tai oikeestaan ihmiset kirjotti enemmän ilkeilyjä kuin mitään onnentoivotuksia tai elämänohjeita. Jälkeenpäin sitä ei siis ole niin kamalan hauska lukea...

Mä inhoan noita myymisjuttuja! rasittavaa kun känniset porukat tulee tyrkyttään... Meidän kaveriporukassa on aina järjestetty jotain toimintaa, tietty morsiussauna ja sit esim ratsastusta ja helikopterilentoa, ralliauton kyydissä olemista yms. ja aina morsiamet kyllä arvostanu hemmotteluhoitoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä inhoan noita myymisjuttuja! rasittavaa kun känniset porukat tulee tyrkyttään... Meidän kaveriporukassa on aina järjestetty jotain toimintaa, tietty morsiussauna ja sit esim ratsastusta ja helikopterilentoa, ralliauton kyydissä olemista yms. ja aina morsiamet kyllä arvostanu hemmotteluhoitoja!

Ei aina känniset, vaikka tosin niin yleensä varmaan on. Mä olin ihan koko illan nollalinjalla. :whistle:

Me järjestiin mun pikkusiskolle polttarit:hänelle paita johon oli kirjoitettu parasta ennen ja vihki päivä. Sit kaapattiin kotoaan ja autolla lentokentälle, siellä pienkoneella taivaalle. Keskustasta löytyi baari jossa pojat opetti sen tekee rinksuja ja niitä sitten juotiin. Meillä oli hotellihuone, jossa käytiin välillä ehostautumassa, ennen kun mentiin syömään ja jatkaa keskustaan iltaa.
Minä itse jouduin laivalla etsimään vapaaehtoisia miehiä karvanpoistoon. Siinä sitten kamalassa humalassa ajoin sääri että selkäkarvoja miehiltä hip hei!!

Alkuperäinen kirjoittaja Toivot:
Me järjestiin mun pikkusiskolle polttarit:hänelle paita johon oli kirjoitettu parasta ennen ja vihki päivä. Sit kaapattiin kotoaan ja autolla lentokentälle, siellä pienkoneella taivaalle. Keskustasta löytyi baari jossa pojat opetti sen tekee rinksuja ja niitä sitten juotiin. Meillä oli hotellihuone, jossa käytiin välillä ehostautumassa, ennen kun mentiin syömään ja jatkaa keskustaan iltaa.
Minä itse jouduin laivalla etsimään vapaaehtoisia miehiä karvanpoistoon. Siinä sitten kamalassa humalassa ajoin sääri että selkäkarvoja miehiltä hip hei!!

kuulostaa kivalta. mutta tais olla kallista kun hotelllihuone ja lento?

Lento oli 150 euroo puoli tuntia ja morsiammen lisäksi pääsi kaksi mukaan. Hotelli ei ollut kallis. Kivaa oli ja morsiammellekin vähän erilainen päivä, kun ei muuten uskalla mitään erikoisempaa/hurjempaa tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
sitten ois varattuna kaikkea kasari ajan hirvitys vaatteita ja asusteita, joilla morsian saa pukea porukan ja itsensä, unohtamatta meikkejä ja kampauksia :D

Mielestäni tämä oli parasta ehdotuksessasi. Eli KAIKKI pukeutuisivat erikoisesti eikä vain reppana morsian. Ja hyvää oli myös se, että nimenomaan morsian saisi päättää mitä kukin pistää päälleen. :)

Yhteistyössä