Polttakaa hamppua!

  • Viestiketjun aloittaja yrtti on ihmiselle
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en taatusti polta! Oon lopettanut tupakoinninkin. Jotain kivaa sientä vois kyllä maistaa :D kävisköhän noi kotoiset kärpässienet? :LOL:
Tupakkaa nyt ei kannatakkaan polttaa. Varsin luterilaista kamaa. Kaikki kovien huumeiden huonot puolet ilman hupivaikutusta.

Kannabis on paljon harmittomampaa ja vaarattomampaa.

 
jadal
no mikä jottei, pistäs yks jointti, vois hatsit vetästä :xmas:

vakavasti ottaen, enmpä suosittele kenenkään kokeilevan. ei sitä etukäteen tiedä, ketä se koukuttaa, ja kuka on se jolle kohta ei riitäkään enää nää miedommat aineet.
 
vieras
Muutaman kerran kokeilleena jätän väliin, kiitos. Ei sovi mulle, nostaa sykkeen kahteensataan, pistää sekavaksi, janoiseksi ja vainoharhaiseksi. Pientä paniikkiakin ilmassa, kun pelkää että kroppa sanoo sopimuksensa irti. Ne parit naurukohtaukset, jotka pössystä saa, ei riitä kattamaan sitä epämiellyttävää tunnetta, kun on kropan vietävissä eikä voi muuta kuin odottaa että vaikutus lakkaa ennen kuin sydän possahtaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muutaman kerran kokeilleena jätän väliin, kiitos. Ei sovi mulle, nostaa sykkeen kahteensataan, pistää sekavaksi, janoiseksi ja vainoharhaiseksi. Pientä paniikkiakin ilmassa, kun pelkää että kroppa sanoo sopimuksensa irti. Ne parit naurukohtaukset, jotka pössystä saa, ei riitä kattamaan sitä epämiellyttävää tunnetta, kun on kropan vietävissä eikä voi muuta kuin odottaa että vaikutus lakkaa ennen kuin sydän possahtaa.
Kuulostaa aika kamalalta :eek:
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no mikä jottei, pistäs yks jointti, vois hatsit vetästä :xmas:

vakavasti ottaen, enmpä suosittele kenenkään kokeilevan. ei sitä etukäteen tiedä, ketä se koukuttaa, ja kuka on se jolle kohta ei riitäkään enää nää miedommat aineet.
Se kuitenkin koukuttaa vähemmin kuin kahvi tai suklaa. Jos ei ole alkoholia maistamalla sairastunut riippuvuuteen, niin eiköhän riippuvuutta ole silloin mahdotonta saada kannabiksesta.
 
vieras
olen aikoinani poltellut ja tykkäsin. polttelisin vieläkin joskus rauhoittavat jos vaan saisin jostain.

itse en näe eroa sille että juo muutaman lasin viiniä rauhoitukseen, kuin että polttaa pikkasen pilveä rauhoittuakseen.
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen aikoinani poltellut ja tykkäsin. polttelisin vieläkin joskus rauhoittavat jos vaan saisin jostain.

itse en näe eroa sille että juo muutaman lasin viiniä rauhoitukseen, kuin että polttaa pikkasen pilveä rauhoittuakseen.
Onhan se viini päihteenä aivan eri tasolla. Se lamaa koko keskushermoston ja liuottaa aivot päästä. Aiheuttaa lisäksi syöpää ja väkivaltaa. Tappaa työikäisiä enemmän kuin mikään muu.

Hampussa taas ei ole mitään haittoja.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen aikoinani poltellut ja tykkäsin. polttelisin vieläkin joskus rauhoittavat jos vaan saisin jostain.

itse en näe eroa sille että juo muutaman lasin viiniä rauhoitukseen, kuin että polttaa pikkasen pilveä rauhoittuakseen.
Onhan se viini päihteenä aivan eri tasolla. Se lamaa koko keskushermoston ja liuottaa aivot päästä. Aiheuttaa lisäksi syöpää ja väkivaltaa. Tappaa työikäisiä enemmän kuin mikään muu.

Hampussa taas ei ole mitään haittoja.
no en sanoisi ettei ole MITÄÄN haittoja. viina on epäterveellisempää, mutta en menisi väittämään etteikö hampustakin olisi terveyshaittoja.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen aikoinani poltellut ja tykkäsin. polttelisin vieläkin joskus rauhoittavat jos vaan saisin jostain.

itse en näe eroa sille että juo muutaman lasin viiniä rauhoitukseen, kuin että polttaa pikkasen pilveä rauhoittuakseen.
Onhan se viini päihteenä aivan eri tasolla. Se lamaa koko keskushermoston ja liuottaa aivot päästä. Aiheuttaa lisäksi syöpää ja väkivaltaa. Tappaa työikäisiä enemmän kuin mikään muu.

Hampussa taas ei ole mitään haittoja.
no en sanoisi ettei ole MITÄÄN haittoja. viina on epäterveellisempää, mutta en menisi väittämään etteikö hampustakin olisi terveyshaittoja.
Voihan siinä jotain terveyshaittojakin olla. Ei vain tule yhtään mieleen, mutta kai se on mahdollista. Onhan terveyshaittoja löydetty maidosta, hedelmistä ja kotimaisesta viljastakin.
 
nämä haitat
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen aikoinani poltellut ja tykkäsin. polttelisin vieläkin joskus rauhoittavat jos vaan saisin jostain.

itse en näe eroa sille että juo muutaman lasin viiniä rauhoitukseen, kuin että polttaa pikkasen pilveä rauhoittuakseen.
Onhan se viini päihteenä aivan eri tasolla. Se lamaa koko keskushermoston ja liuottaa aivot päästä. Aiheuttaa lisäksi syöpää ja väkivaltaa. Tappaa työikäisiä enemmän kuin mikään muu.

Hampussa taas ei ole mitään haittoja.
no en sanoisi ettei ole MITÄÄN haittoja. viina on epäterveellisempää, mutta en menisi väittämään etteikö hampustakin olisi terveyshaittoja.
Voihan siinä jotain terveyshaittojakin olla. Ei vain tule yhtään mieleen, mutta kai se on mahdollista. Onhan terveyshaittoja löydetty maidosta, hedelmistä ja kotimaisesta viljastakin.
kaikenlainen savu on keuhkoille haitallista. mielenterveysongelmien riski kasvaa hampusta.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja hörheli:
ei sovi mulle.. mässyt lihottaa ja lisäs paniikkikohtauksia pidemmällä käytöllä, masensi yms... menee huomattavasti paremmin ilman, thank you very much :)
Toi on kyl totta et lihottaa, kääksis. Onneks mulla on varaakin lihoa.

 
ap
Toivottavasti ensi vuodesta tulee merkkivuosi, josta alkaa parempi aikakausi.

Olemme jo saaneet tarpeeksi väkivallasta ja päihdeongelmasta.

On rauhan, rakkauden ja kannabiksen aika.
 

Yhteistyössä