Poltatko ja kuinka paljon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras sauhuttelija
  • Ensimmäinen viesti
vieras sauhuttelija
Sauhutteletko tai ootko joskus sauhutellu? Minkä verran? Jos poltat niin koetko siitä huonoa omaa tuntoa ja poltatko lastesi nähden?

Minä poltan ja on huono omatunto. Lasten nähden en polta, eikä kaikki tututkaan tiedä. Toisaalta naurettavaa että vielä kolmekymppisenäkään ei uskalla tehdä mitä huvittaa...
 
On tullut poltettua vuodesta -83 jos ei lasketa noita lakkoja raskaus, imetys ja sairaalassa olo niin muten joka päivä tasasen tappavaan tahtiin.
Ulkona tupakoin ja poika & muut sukulaiset tietävät ja -85 aloin polttaa vanhempien nähden eli en häpeile.
Määrä riippuu päivästä, mutta maksimissaan ilman alkoholia noin aski päivässä.
 
Digestive
Menee n.askillinen päivässä.Poltan lasten nähden(kotona parvekkeella).En pode kovin huonoo omatuntoo.Monesti on ollu mielessä lopettaa,mutta kun ei oikeen saa itsestään irti.
 
khf
Joo kyllä tulee n. aski päivässä poltettua.. pitkään olin taas polttamatta kun vauvaa oottelin mut nyt sit jokin aika sitten retkahdin taas uudestaan..
poltan kyllä lasten nähden ja sukulaisetkin kyllä tietää..
ei nyt sinäänsä niin morkkista ole mut joskus tulee sellasia hetkiä et mitä järkee tässäkin on... no ehkäpä jonain päivänä lopetan...
 
ikävä kyllä...arkisin menee n. puol askia(töissä en tupakoi), viikonloppuisin enemmän.
4 kertaa olen "lopettanut", mutta aina se on tullut takaisin(mies polttaa)
Syyskuun alusta ois tarkoitus lopettaa, saa nähdä miten käy...
Onko muita lopettamis aikeissa?!
 
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 22:34 khf kirjoitti:
Joo kyllä tulee n. aski päivässä poltettua.. pitkään olin taas polttamatta kun vauvaa oottelin mut nyt sit jokin aika sitten retkahdin taas uudestaan..
poltan kyllä lasten nähden ja sukulaisetkin kyllä tietää..
ei nyt sinäänsä niin morkkista ole mut joskus tulee sellasia hetkiä et mitä järkee tässäkin on... no ehkäpä jonain päivänä lopetan...
Just näin täällä. :wave:
 
archie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 19:39 Äityli kirjoitti:
En polta enkä ole koskaan edes kunnolla kokeillut polttaa:)
Kuin muös :wave: Ei edes teinivuosina tullut halua ruveta polttamaan ja toivottavasti omat lapsetkin eivät aloita tupakointia koska siitä on niin vaikea sitten päästä eroon. ;)
 
juu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 18:38 rentunruusu kirjoitti:
ikävä kyllä...arkisin menee n. puol askia(töissä en tupakoi), viikonloppuisin enemmän.
4 kertaa olen "lopettanut", mutta aina se on tullut takaisin(mies polttaa)
Syyskuun alusta ois tarkoitus lopettaa, saa nähdä miten käy...
Onko muita lopettamis aikeissa?!
tarkoitus ois lopettaa, aloitin 9 vuoden tauon jälkeen uudelleen n. vuosi sitten ja tupakkaa menee n. 7 kappaletta päivässä..mieskin polttaa ja oon koittanu houkutella sitä yhteislopetukseen..se ei pysty siihen, mutta ite aattelin että nyt on PAKKO päästä eroon siitä.

en polta kuin kotona tertsillä, lasten nähden poltan, mutta en omien vanhempieni silmien alla - eivät ymmärtäisi - ihme kyllä penskatkaan ei oo sitä sanonu niille...en kanna tupakoita mukana, pystyn oleen ilman sitä missä liikutaan, en halua lasten kanssa liikkuessa poltella.

lopetushaluja on, uskon että miula se on enemmän tapa kun riippuvuus.
 
En polta enkä ole koskaan polttanut enkä varmasti ala ikinä polttamaan :) . Mä inhoon tupakansavua ja jotenkin (sorry vaan) ärsyttää esim. tupakoivat lastenvaunuja työntelevät vanhemmat. Ravintoloissa (bilemielessä) käyn silloin tällöin eikä se savu illanvietossa niin häiritse, mutta esim. parvekkeilla tupruttelevat naapurit saa kulmani kurttuun... hyi! En altistaisi omia lapsiani tieten tahtoen koskaan moiselle myrkylle. :x
 
Poltin melki 20 v ja nyt melkein vuosi ilman ! Ja kuinka ihanaa se onkaan, ja sikäli helppoa kun ei enää tarvitse huolehtia onko tupakkaa mukana ja sytkäri myös. Joskus pahan päivän tullen tekee todella mieli, jos olis kioski lähellä niin varmaan hakisin tukka putkella, mutta onneks ei oo ja en ehkä muutenkaan haluasi. Viimeksi kun poltin yhden tuli todella huono olo, oksetti oikein. Toivottavasti tämä pitää seuraavat 20 v, suosittelen todella !
 
amlo
En ole kuunaan ikipaivana sita syopatikkua suuhuni pannut, enka tule panemaan! Sen verran monta suoraansanottuna tukehtumalla kuollutta olen ruumishuoneellekin paketoinut toissani, etta kantani tupakkaan on EI, eika mikaan muu. Kartan myos visusti passiivista tupakointia; esim. siirryn reilusti syrjemmalle bussipysakilla.
 
Ex-röökaaja
15v . tuli poltettua enemmän ja vähemmän... Ekan raskauden aikana röökasin vissiin 5 askia koko raskauden ajan, toisen tais mennä pari askia, kolmas ehkä 1 aski ja neljännest NOLLA RÖÖKIÄ!!! Lakkoa oon yrittänyt ihan liian monta kertaa. itsekuria ei ole löytynyt... Parhaipana päivänä meni n. 2 askii vihreetä marlboroa...

Nää 2 vimppaa raskautta on toisen miehen kans ja myönnän et se eka "uus" raskaus oli aluks tosi rankkaa kun meil oli kaikkee riitaa ja sen sellasta ja sit tietty vanhasta tottumuksesta röökas ku meni hermot! Mut sit ku asiat oli tolallaa en ole röökiin koskenut. Mieli tekee välillä aaevan mahottomasti ja tulee sellanen olo et ois ihan pakko saada yks rööki, mut sit ku aattelee ihan muita asioita kohtaus menee ohi...

Olen polttanu lasten nähden ja jopa vanhempieniki, mut vähä sellane häpeä olo on ollu... Vanhemmat lapset marisi aina ku poltin, mut en tavaltani viittiny lopettaa edes heidän pyynnöstään. Nyttemmin ovat iloisia kun en ole röökannu NELJÄän vuoteen

:saint:
 

Yhteistyössä